تامین‌ کنندگان نمایشگر هدست واقعیت ترکیبی اپل: سونی و ال جی

اقتصاد ۱۰۰ - اپل قرار است نسل اول هدست‌های XR خود را اواخر سال جاری عرضه کند. به نظر می‌رسد که سونی و ال جی تامین‌ کنندگان اولیه نمایشگر مورد استفاده در هدست های واقعیت ترکیبی اپل هستند.

تامین‌ کنندگان نمایشگر هدست واقعیت ترکیبی اپل: سونی و ال جی

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،انتظار می‌رود که صفحه‌نمایش‌های استفاده‌شده در این هدست‌ها با پیشرفت تکنولوژیکی همراه باشند‌. نمایشگرهای OLED (OLED روی سیلیکون) رزولوشن فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند. طول مورب این نمایشگرها کمتر از یک اینچ خواهد بود. همچنین، برخلاف پنل‌های صفحه‌نمایش OLED معمولی، پنل‌های این هدست به‌جای بستر شیشه‌ای از بستر CMOS مبتنی‌بر ویفر سیلیکونی استفاده می‌کنند.

در مقایسه با صفحه‌نمایش OLED معمولی مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند، این دستگاه وضوح بسیار بیشتری ارائه می‌دهد. در حالی که نمایشگر معمولی دارای وضوح متوسط ​​55ppi است، نمایشگر مورداستفاده در یک دستگاه واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی به وضوح متوسط ​​3500ppi برای ارائه تجربه‌ای واقعی‌تر نیاز دارد. این پنل‌ها با ارائه تصاویر دقیق و واقعی، باعث می‌شوند که کاربران بیشتر در فضای واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی غوطه‌ور شوند.

گفته می‌شود که سونی و ال جی در توسعه نمایشگر مخصوص هدست های واقعیت ترکیبی از سامسونگ جلوتر هستند و تامین‌ کنندگان اولیه نمایشگر های XR آینده اپل خواهند بود. با این حال، سامسونگ روی توسعه نمایشگر RGB OLEDOS نیز کار می‌کند.

اپل در گذشته از ال جی و سامسونگ خواسته بود که نمایشگری با وضوح بالا تولید کنند‌. احتمالاً سامسونگ با همکاری APS Hodings درخواست اپل را برآورده خواهد کرد.

تامین‌ کنندگان نمایشگر هدست واقعیت ترکیبی اپل

نسل اول هدست‌های XR اپل مجهز به دو نمایشگر OLEDOS خواهند بود‌. در حالی که اپل در ابتدای کار برای تأمین نمایشگرهای خود به سونی و ال‌جی متکی است، احتمالاً در آینده دیگر به سونی وابسته نخواهد بود. زیرا این برند در حال حاضر طیف وسیعی از کنسول‌های بازی خود را دارد و ممکن است به رقیبی برای اپل تبدیل شود.

انتظار می‌رود استفاده از نمایشگرهای OLEDOS در هدست‌های واقعیت ترکیبی آینده اپل، استاندارد جدیدی را در بازار دستگاه‌های XR ایجاد کند و تجربه‌ای بسیار فراگیر و واقعی‌تر در اختیار کاربران قرار دهد. همکاری اپل، سونی، ال‌جی، سامسونگ و APS Holdings از فناوری پیشرفته‌ای خبر می‌دهد که به توسعه‌ سریع‌تر هدست واقعیت ترکیبی اپل کمک خواهد کرد. انتظار می‌رود که این دستگاه شیوه تعامل ما با فناوری را متحول کند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما