رونمایی هدست واقعیت ترکیبی اپل بار دیگر به تاخیر افتاد

اقتصاد ۱۰۰ -گزارشی جدید ادعا کرده است که هدست هوشمند اپل احتمالا همراه با سری آیفون ۱۵ عرضه خواهد شد.

رونمایی هدست واقعیت ترکیبی اپل بار دیگر به تاخیر افتاد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،همانطور که می‌دانیم، رونمایی وعرضه محصول پوشیدنی جدید اپل یعنی هدست واقعیت ترکیبی به دلایل مختلفی بارها با تاخیر مواجه شده است. حالا در حالی که کاربران منتظر بودند تا غول فناوری آمریکایی خبری رسمی درباره هدست واقعیت ترکیبی خود به اشتراک بگذارد، امروز گزارشی منتشر شد مبنی بر این که این هدست هوشمند باز هم با تاخیر عرضه خواهد شد. 

طبق این گزارش که توسط افشاگر و تحلیلگر برجسته محصولات اپل یعنی مینگ چی کو در دسترس کاربران قرار داده شده است، هدست واقعیت ترکیبی اپل در بهار سال جاری میلادی معرفی نخواهد شد و معرفی این محصول پوشیدنی احتمالا به سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۳ موکول خواهد شد. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود هدست واقعیت ترکیبی اپل همراه با سری پرچمدار آیفون ۱۵ در ماه سپتامبر معرفی شود. 

در گذشته مینگ چی کو ادعا کرده بود هدست واقعیت ترکیبی اپل در سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. پس از آن، این افشاگر با رد گزارش خود قبلی خود اعلام کرد که این هدست اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی رونمایی خواهد شد. از آن سو، وبسایت خبری بلومبرگ در گزارشی جداگانه اذعان داشت که هدست کوپرتینونشین‌ها با تاخیری دوماهه در طی رویداد کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل معرفی می‌شود. 

مینگ چی کو در یک مقاله خبری وبسایت Medium‌ اعلام کرده است که تامین‌کنندگان بزرگ غول فناوری آمریکایی به نام‌های Luxshare و Pegatron به صورت جدی درباره توسعه این هدست واقعیت ترکیبی نگران هستند. دغدغه اصلی تامین‌کنندگان اپل مربوط به عرضه محدود این هدست است که باعث می‌شود اپل در کسب سود کوتاه‌مدت دچار مشکل شود. در این راستا، شرکت Pegatron‌ برای کاهش هزینه‌های توسعه این محصول منابع تولیدی خود را به شرکت Likai سپرده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که علی‌رغم نگرانی‌های تامین‌کنندگان اپل، به نظر می‌رسد آن‌ها در حال توسعه نسل دوم هدست واقعیت ترکیبی اپل در دو نسخه بالارده و پایین‌رده هستند که طبق گفته‌های مینگ چی کو در سال ۲۰۲۵ روانه بازار می‌شود. در واقع، رشد شرکت Luxshare در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۳۴ که یکی تامین‌کنندگان اصلی اپل به شمار می‌رود به طور کامل بر سفارش‌های غول فناوری آمریکایی وابسته است. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما