معرفی MIJIA Robot Vacuum: جاروبرقی رباتیک شیائومی

اقتصاد ۱۰۰ - غول فناوری چینی شیائومی جاروبرقی رباتیک جدید خود را با نام تجاری MIJIA معرفی کرد. این محصول تحت عنوان MIJIA Sweeping and Mopping Robot 3S معرفی شد و به عنوان MIJIA Robot Vacuum 3S نیز شناخته می‌شود.

معرفی MIJIA Robot Vacuum: جاروبرقی رباتیک شیائومی

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،جاروبرقی رباتیک MIJIA 3S درست مانند ربات تمیزکننده پنجره و سطوح شیائومی از دو سیستم تمیزکننده مجزا بهره می‌برد که کنار یک‌دیگر قرار گرفته‌اند. این دستگاه مجهز به یک فن بزرگ با قدرت مکش 4000 پاسکال می‌باشد. علاوه بر این، این محصول از طریق سیستم‌هایی ویژه، موانع را شناسایی کرده و از برخورد با آن‌ها جلوگیری می‌کند.

جاروبرقی رباتیک شیائومی

این دستگاه سه مخزن آب هوشمند دارد که حجم آب موجود در آن‌ها قابل تنظیم است. چرخ‌های این جاروبرقی رباتیک بوسیله موتورهای آن به حرکت در می‌آیند و می‌توانند بدون مشکل از موانعی به ارتفاع 2 سانتی‌متر عبور کنند. جاروبرقی شیائومی تنها 97 میلی‌متر ارتفاع دارد. به همین دلیل می‌تواند به راحتی زیر مبل‌ها و تخت‌ها قرار گیرد. این دستگاه همچنین از طریق برنامه MIJIA قابل‌کنترل است و می‌توان آن را به بلندگوی XiaoAI متصل کرد تا با سایر دستگاه‌های هوشمند خانگی هماهنگ شود.

طراحی ویژه جاروبرقی رباتیک جدید شیائومی قابلیت‌های منحصربه‌فردی از جمله تمیزکردن در امتداد دیوار، پیش‌بینی فضای کم و جلوگیری از سقوط از پله‌ها را برای این محصول به همراه می‌آورد. مجموعه این محصول شامل یک پایه شارژ فشرده و یک پد ضدرطوبت برای جداسازی آب باقیمانده می‌باشد.

قیمت MIJIA Sweeping and Mopping Robot 3S 1.799 یوان (260 دلار) است و از تاریخ 22 مارس در چین به فروش می‌رسد. هنوز نمی‌دانیم که شیائومی چه زمانی این گجت را در بازار جهانی عرضه خواهد کرد. اما این شرکت معمولاً برای عرضه گجت‌های هوشمند خود در خارج از بازار چین عجله نمی‌کند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما