مشخصات فنی و زمان رونمایی گلکسی F14 رسما تایید شد

اقتصاد ۱۰۰ - محصول مقرون به صرفه سامسونگ در تاریخ ۴ فروردین برای بازار هند معرفی خواهد شد.

مشخصات فنی و زمان رونمایی گلکسی F14 رسما تایید شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۲۸ مارس مصادف با ۸ فروردین دو میان‌رده جدید خود یعنی گلکسی A34 و گلکسی A54 را برای بازار هند معرفی کند. حالا اما به نظر می‌رسد قبل از عرضه این دو گوشی، غول فناوری کره جنوبی از یک گوشی مقرون به صرفه برای بازار هند رونمایی خواهد کرد که گلکسی F14 نام دارد. در این راستا، این برند امروز اعلام کرد که گلکسی F14 در تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین) معرفی خواهد شد. به علاوه، بخشی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند در تیزرهایی که سامسونگ منتشر کرده است تایید شد. 

طبق اعلام رسمی سامسونگ، گلکسی F14‌ به اولین گوشی این برند در رده مقرون به صرفه بدل خواهد شد که با تراشه ۵ نانومتری روانه بازار می‌شود. در این راستا، این گوشی هوشمند به مانند گلکسی M14 از تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ بهره خواهد برد. در واقع، گلکسی F14 نسخه جدیدی از گلکسی M14‌ خواهد بود. تراشه گوشی جدید سامسونگ به همراه حافظه رم تا ۶ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته گلکسی F14 از قابلیت حافظه رم مجازی (۶ گیگابایت) پشتیبانی می‌کند و رم آن تا ۱۲ گیگابایت قابل افزایش است.

به مانند گلکسی A14، گلکسی F14 دو بروزرسانی اصلی سیستم‌ عامل را دریافت خواهد کرد و تا چهار سال نیز پچ‌های امنیتی برای آن عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند با اندروید ۱۳ بر پایه رابط کاربری One UI 5.0 روانه بازار می‌شود. با توجه به این موضوع، بروزرسانی اندروید ۱۵ برای گلکسی F14‌ منتشر خواهد شد. ​

پنل جلویی گلکسی F14 میزبان نمایشگر ۶٫۶ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و محافظ صفحه گوریلا گلس ۵ خواهد بود. به علاوه، این نمایشگر احتمالا از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. منبع تغذیه میان‌رده جدید سامسونگ باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با شارژ ۲۵ واتی همراه می‌شود. در حال حاضر، جزئیات پیرامون گلکسی F14 مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود این گوشی به سیستم دوربین مشابه گلکسی M14 یعنی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی مجهز باشد. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی F14 در سه رنگ مشکی، سبز و بنفش در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برچسب قیمتی این گوشی نیز بین بازه ۱۲۰ تا ۱۸۰ دلار خواهد بود.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز