سامسونگ گلکسی A34 در روز ۲۵ اسفند معرفی خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ -شرکت سامسونگ اخیرا تیزری را منتشر کرده که خبر از عرضه گوشی‌های جدید گلکسی A54 و A34 در روز ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) می‌دهد.

سامسونگ گلکسی A34 در روز ۲۵ اسفند معرفی خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام، شرکت سامسونگ که در چند روز گذشته، در امروز تیزر جدیدی را منتشر کرده که عرضه دیگر میان رده این شرکت، یعنی گلکسی A34 5G را نیز در کنار این گوشی تایید می‌کند. این شرکت همچنین دعوتنامه‌هایی را به برخی از رسانه‌ها در زمینه معرفی دو گوشی جدید در سری گلکسی A ارسال کرده که بار دیگر، رونمایی از گلکسی A54 و A34 طی این رویداد را تایید می‌کند.

وب‌سایت مخصوص کشور هند سامسونگ، از حالا صفحه این گوشی‌ها را در دسترس کاربران قرار داده و به برخی از مشخصات آنها نیز اشاره کرده است. این مشخصات، با مطالب فاش شده در مورد این گوشی‌ها تطابق داشته و و به نظر رسیده که سرانجام، می‌توانیم در روز‌های آتی منتظر رونمایی از سامسونگ گلکسی A54 5G و گلکسی A34 5G‌ باشیم.

سامسونگ در تیزر منتشر شده برای این گوشی‌ها، به مشخصاتی چون گواهی IP67 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، نمایشگر با لایه حفاظتی گوریلا گلس، حالت مخصوص عکاسی در شب، دوربین بدون لرزش، کیفیت بالای مکالمه و سرانجام دریافت چهار سال آپدیت‌های اصلی اندروید و پنج سال آپدیت‌های امنیتی اشاره کرده است. این شرکت همچنین به کاربران قول عمر باتری مثال زدنی، حاشیه‌های بسیار نازک و نمایشگری با نرخ نوسازی بالا را می‌دهد.

مشخصات سخت افزاری این گوشی‌ها که چندین بار شاهد افشای آنها بودیم؛ استفاده از چیپست اگزینوس ۱۳۸۰ در گلکسی A54 5G‌ را تایید می‌کنند. این گوشی از سیستم دوربین سه گانه استفاده کرده که به احتمال زیاد، شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی می‌شوند. در سوی دیگر، گوشی گلکسی A34 5G احتمالا از چیپست مدیاتک دیمنستی ۱۰۸۰ استفاده کرده و دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. با استناد به شایعات، دوربین سلفی این دو گوشی رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل را دارد.

در بخش باتری، گلکسی A54 به احتمال زیاد از یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی استفاده کرده و در سوی دیگر، گلکسی A34 دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود. متاسفانه، در مورد حافظه داخلی و حافظه رم این دو دستگاه اطلاعاتی در دست نداریم؛ اما با توجه به نسل‌های پیشین، احتمالا با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت در نسخه‌های پایه این دو محصول روبرو هستیم. البته به لطف درگاه کارت‌های حافظه microSD که در نسل پیشین نیز وجود داشت؛ کاربران با مشکل کمبود حافظه مواجه نمی‌شوند.

به تازگی، شایعاتی نیز در این زمینه شنیده شده که شرکت سامسونگ، قصد دارد تا این گوشی‌ها را در ابتدا در بازار کشور هند عرضه کرده و سپس نسخه جهانی آنها را عرضه کند. البته با توجه به محبوبیت بسیار زیاد سری گلکسی A، چنین حرکتی از سوی سامسونگ کمی عجیب به نظر رسیده و انتظار داریم که این گوشی به صورت همزمان، در تمامی بازار‌ها عرضه شود.


 

درباره میان رده‌های جدید سامسونگ یا همان گلکسی A34 5G‌ و A54 5G‌ چه فکر می‌کنید؟ آیا این دو محصول موفق به جلب نظر شما شده‌اند و یا عقیده دارید که تغییرات کم آنها نسبت به نسل پیشین، خرید آنها را توجیه نمی‌کند؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما