ویدئو بررسی و مقایسه گلکسی A23 و A13 سامسونگ

اقتصاد ۱۰۰- ۳گلکسی ای ۱۳ و گلکسی ای ۲۳ سامسونگ جزو میان‌رده‌های اقتصادی سامسونگ هستند که طرفداران زیادی دارند. اگر شما هم می‌خواهید یکی از گوشی های گلکسی A23 یا A13 را انتخاب کنید، این مقایسه به شما کمک می‌کند.

ویدئو بررسی و مقایسه گلکسی A23 و A13 سامسونگ

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از گجت نیوز، با بالا رفتن عجیب قیمت گوشی‌های هوشمند در ماه‌های اخیر، بسیاری از ما باید به جای انتخاب میان‌رده‌های قدرتمند، سراغ گوشی‌های میان‌رده اقتصادی برویم و امیدوار باشیم در آینده، انتخابمان به گوشی‌های پایین‌رده یا حتی ایرانی محدود نشود!

در میان گوشی‌های میان‌رده خوش‌قیمت سامسونگ، گلکسی ای ۱۳ و گلکسی ای ۲۳ با مشخصاتی قابل قبول و طراحی جذاب، خودنمایی می‌کنند که در این مطلب گجت نیوز، می‌توانید مقایسه ویدئویی آن‌ها را ببینید.

مقایسه گلکسی A23 و A13 سامسونگ

در مقایسه گلکسی A13 و گلکسی A23 سامسونگ، نکته قابل توجه این است که A13 با وجود قیمت پایین‌ترش، عملکرد قابل قبولی دارد و می‌تواند برای بسیاری از کاربران گزینه مناسبی باشد. گلکسی A23 هم که در زمان نگارش این متن، قیمتش حتی از مرز ۱۱ میلیون هم عبور کرده بود روان‌تر و پرسرعت‌تر از ای ۱۳ سامسونگ عمل می‌کند. فعلا قیمت حدودی ای ۱۳ سامسونگ چیزی حدود شش میلیون تومان است.

بهتر است فراموش نکنیم با پولی که امسال برای A23 پرداخت می‌کنیم، سال گذشته می‌توانستیم به سادگی یکی از میان‌رده‌های قدرتمند بازار مثل گلکسی A52s را خریداری کنیم.

ارزش خرید ای ۱۳ و ای ۲۳ سامسونگ

در روزهای اخیر قیمت گلکسی ای ۲در مقایسه با گلکسی A13 سامسونگ، به شکل عجیبی افزایش یافته و شاید با قیمت بیشتر از ده میلیون تومان، A33 گزینه بهتری باشد. گوشی سامسونگ A13 هم با وجود قیمت شش میلیونی‌اش، خیلی گزینه قدرتمندی نیست اما با توجه به قیمت سرسام‌آور گوشی‌های هوشمند، شاید برای طرفداران سامسونگ که توقع زیادی از موبایلشان ندارند یک انتخاب خوب باشد.

از بین Galaxy A13 و A23 سامسونگ شما کدام گوشی را انتخاب می‌کنید؟ در بخش نظرات همراه ما باشید.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما