چه می‌شود اگر قلم گلکسی اس ۲۳ اولترا را برعکس در جای خود قرار دهیم؟

اقتصاد ۱۰۰ - مورد داشتیم که با جایگذاری اشتباه قلم گوشی سامسونگ، S Pen گیر کرده و آسیب دیده؛ اما آیا ممکن است برای قلم دیجیتالی گلکسی اس 23 اولترا – Galaxy S23 Ultra هم چنین مشکلی پیش بیاید؟

چه می‌شود اگر قلم گلکسی اس ۲۳ اولترا را برعکس در جای خود قرار دهیم؟

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، این روزها، کمتر گوشی هوشمندی با قلم دیجیتال پیدا می‌شود؛ چیزی که مزایا و چالش‌های خاص خود را دارد. مثلا اگر استایلوس را سهوا (یا عمدا!) برعکس درون شیار گوشی فرو کنید، می‌تواند آسیب ببیند. شاید این مشکل را کاربران سامسونگ گلکسی نوت ۵ بیشتر تجربه کرده باشند؛ زیرا چنگکی داشت که باعث گیر کردن قلم و دردسر دوچندان می‌شد. اما خوشبختانه، برای قلم گلکسی اس ۲۳ اولترا این نگرانی وجود ندارد.

قلم سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا

اگر بخواهید S Pen را برعکس درون غلاف گوشی فرو کنید، فقط کمی به داخل می‌رود و متوقف می‌شود. این داخل رفتن، تا اندازه‌ای است که به قلم یا خود گوشی، هیچ آسیبی وارد نمی‌شود. در واقع، طوری طراحی شده که بلافاصله، شما را متوجه اشتباه‌تان می‌کند.

البته موضوع ناامیدکننده درباره قلم این پرچمدار جدید، امکانات آن است که هیچ چیز اضافه‌ای نسبت به قبل، ندارد. در صورت تمایل، می‌توانید ویدیوی جعبه گشایی سامسونگ گلکسی S23 اولترا را تماشا کنید و محتویات جعبه آن را ببینید.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما