تاریخ معرفی گلکسی A54 رسما اعلام شد

اقتصاد ۱۰۰ - ساعاتی قبل سامسونگ اعلام کرد که گوشی گلکسی A54 5G در تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) در کشور هند رسما معرفی می‌شود.

تاریخ معرفی گلکسی A54 رسما اعلام شد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازدیجی کالامگ ،بر اساس اطلاعات فاش شده، این گوشی از نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED بهره می‌برد که رزولوشن FHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌کند.

اگزینوس ۱۳۸۰ به‌عنوان قلب تپنده این گوشی انجام وظیفه می‌کند که از فناوری ساخت ۵ نانومتری بهره می‌برد و مجهز به مودم ۵G است. همچنین در کنار این چیپست، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. این گوشی دارای گواهی IP67 است و به نظر می‌رسد در این رویداد شاهد رونمایی از گلکسی A34 در کنار گلکسی A54 نخواهیم بود.

گلکسی A54

در پنل پشتی این گوشی سه دوربین به چشم می‌خورد. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. در کنار این دوربین اصلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است. در این میان نباید تعبیه‌ی سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم. برای ثبت عکس‌های سلفی با این گوشی می‌توانید از دوربین ۳۲ مگاپیکسلی استفاده کنید. انرژی گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود گلکسی A54 با قیمت حدود ۴۲۰ دلار راهی بازار هند خواهد شد و کاربران می‌توانند از بین رنگ‌های مختلف دست به انتخاب بزنند. باید ببینیم این گوشی با چه قیمی راهی بازارهای جهانی می‌شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به توجه به لایحه افزایش یک روز به تعطیلات هفتگی ، با کدام گزینه موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما