مشخصات و رندر‌های بیشتری از سامسونگ گلکسی A54 و A34 فاش شدند

اقتصاد ۱۰۰ - به تازگی شاهد افشای مطالب زیادی درباره گوشی‌های میان رده جدید سامسونگ هستیم و در امروز نیز مشخصات و رندر‌هایی جدیدی از گلکسی A54 و A34 فاش شده‌اند.

مشخصات و رندر‌های بیشتری از سامسونگ گلکسی A54 و A34 فاش شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازجی اس ام ،در هفته‌های گذشته، شاهد افشای رندر‌ها و مشخصات دو گوشی میان رده جدید سامسونگ، یعنی گلکسی A54 و گلکسی A34 بودیم. اکنون نیز به لطف خبرگزاری WinFuture، جزئیات و رندر‌های تازه‌ای مربوط به این گوشی‌ها فاش شده‌اند.

در شایعات پیشین، شنیده بودیم که گلکسی A34 از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۸۰ استفاده کرده و ۸ گیگابایت حافظه رم را به همراه دارد؛ اما به ادعای WinFuture، در این گوشی قرار است تا شاهد استفاده از چیپست مدیاتک MT6877V با کلاک اسپید ۲.۲ گیگاهرتز باشیم. این امر بدین معناست که با یکی از چیپست‌های دیمنسیتی ۹۰۰، ۹۲۰ و یا ۱۰۸۰ با کلاک اسپید پایین‌تری طرف خواهیم بود.


 

این خبرگزاری همچنین در گزارش خود اعلام کرده که نسخه‌های اروپایی این گوشی، در دو نسخه با رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شوند. رندر‌های فاش شده از این دو محصول، نشانگر این هستند که سامسونگ زبان طراحی سری گلکسی اس ۲۳ را در تمامی محصولات خود به کار خواهد برد. گلکسی A54 و گلکسی A34 در رنگ‌های سبز کم رنگ، بنفش و مشکی روانه بازار می‌شوند؛ البته، باید گفت که گلکسی A54 در رنگ سفید هم عرضه شده و در سوی دیگر، گلکسی A34 نیز نسخه‌ای با بدنه‌ پشتی چند رنگ خواهد داشت.

مشخصاتی که WinFuture به این دو گوشی نسبت داده؛ شباهت زیادی به مطالب فاش شده در گذشته دارند. این خبرگزاری ادعا کرده که سامسونگ گلکسی A54، دارای نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی، ۳۲ مگاپیکسلی است و در سوی دیگر نیز شاهد سیستم دوربین سه گانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم.

به گفته WinFuture، گلکسی A34 دارای سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین کمکی ۵ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز که در ناچ قطره‌ای شکل بالای نمایشگر قرار دارد؛ ۱۳ مگاپیکسلی است.

این دو گوشی‌ از باتری‌هایی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده و گواهی IP67 جهت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را نیز به همراه دارند. انتظارها بر این بوده که سامسونگ طی رویدادی اختصاصی، از گوشی‌های جدید سری گلکسی A خود در این ماه رونمایی کند. برخی شایعات، خبر از افزایش قیمت این گوشی در بازار اروپا می‌دهند و با توجه به افزایش قیمت نسخه اروپایی سری گلکسی اس ۲۳، این امر چندان دور از انتظار نیست.


 

درباره مشخصات و رندر‌های فاش شده از دو گوشی گلکسی A54 و گلکسی A34 چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، این دو گوشی محصولات جذابی بوده یا تفاوت چندانی با نسل پیشین خود ندارند؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز