مشخصات سخت افزاری سامسونگ گلکسی A54 و گلکسی A34 فاش شدند

اقتصاد ۱۰۰ - به تازگی شاهد افشای مشخصات کلیدی دو گوشی میان رده جدید سامسونگ، یعنی گلکسی A54 و گلکسی A34 هستیم.

مشخصات سخت افزاری سامسونگ گلکسی A54 و گلکسی A34 فاش شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،سری گلکسی A سامسونگ، از محبوبیت بسیار زیادی در سطح جهان برخوردار بوده و عده زیادی از کاربران، در انتظار معرفی نسل بعدی این گوشی‌ها هستند. به تازگی، برخی از مشخصات سخت افزاری دو گوشی گلکسی A54 و گلکسی A34 در کنار چند تصویر رندر‌ شده از این گوشی‌ها فاش شده‌اند.

مشخصات این دو گوشی، توسط خبرگزاری 91mobiles فاش شده که سابقه درخشانی در این زمینه دارد. بگذارید در ابتدا به سراغ گوشی سامسونگ گلکسی A54 برویم؛ این گوشی به همراه نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی روانه بازار خواهد شد و چیپست اگزینوس ۱۳۸۰ آن، توسط ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

در بخش دوربین، شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8 هستیم و یک دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2 و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی نیز در کنار آن دیده می‌شوند. در سوی دیگر، دوربین سلفی گوشی که درون پانچ هول قسمت میانی نمایشگر قرار دارد؛ ۳۲ مگاپیکسلی است.

این گوشی گواهی IP67 جهت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را دریافت کرده و به نظر می‌رسد که جک ۳.۵ میلی هدفون نیز همچنان در آن وجود دارد. همانطور که می‌بینید؛ گلکسی A54 نیز راه سری گلکسی اس ۲۳ را پیش گرفته و به جز یک چیپست جدید، تفاوت چندان چشمگیری با نسل پیشین خود ندارد.


 

در سوی دیگر ماجرا، گوشی سامسونگ گلکسی A34 را داریم که به ادعای 91mobiles، از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۸۰ استفاده کرده و دارای حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی دارای نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع اولد خواهد بود؛ اما درباره رزولوشن و نرخ نوسازی آن اطلاعاتی منتشر نشده‌اند.

در گلکسی A34 نیز شاهد استفاده از سیستم دوربین سه گانه هستیم که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و نهایتا یک سنسور عمق می‌شوند. دوربین سلفی گوشی نیز درون ناچ قطره‌ای شکل بالای نمایشگر قرار داشته و رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل را دارد. این گوشی همانند نسل پیشین خود، از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی استفاده می‌کند.


 

به ادعای این خبرگزاری، این دو گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI 5‌ هستند. البته با توجه به انتشار One UI 5.1، به احتمال زیاد شاهد عرضه این دو محصول میان رده با نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ خواهیم بود.

درباره مشخصات سامسونگ گلکسی A54 و گلکسی A34 چه فکر می‌کنید؟ آیا این دو محصول به نسبت نسل پیشین خود، بهبود خاصی یافته‌اند یا دلیلی برای تهیه آنها نمی‌بینید؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما