سامسونگ نخستین آپدیت مخصوص سری گلکسی اس ۲۳ را منتشر کرد

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت سامسونگ به تازگی آپدیتی را برای پرچمداران جدید خود، یعنی سری گلکسی اس ۲۳ منتشر کرده است.

سامسونگ نخستین آپدیت مخصوص سری گلکسی اس ۲۳ را منتشر کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،شرکت سامسونگ که در روز ۱ فوریه (۱۲ بهمن) از پرچمداران جدید خود یا همان سری گلکسی اس ۲۳ رونمایی کرد؛ به تازگی نخستین آپدیت مخصوص این گوشی‌ها را نیز منتشر کرده است. این آپدیت، تغییراتی چندان جدی را به همراه نداشته و تنها به رفع باگ‌های امنیتی می‌پردازد.

گوشی‌های گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ الترا، به همراه پچ امنیتی ماه ژانویه ۲۰۲۳ روانه بازار شدند؛ این آپدیت جدید، پچ امنیتی ماه فوریه را در دسترس کاربران این گوشی‌ها قرار می‌دهد. تغییرات صورت گرفته در این پچ امنیتی، شامل ۴۸ بهبود امنیتی برای تمامی گوشی‌های مبتنی بر اندروید ۱۳ بوده و ۷ باگ امنیتی مخصوص رابط کاربری One UI نیز رفع شده‌اند.

این آپدیت در حال حاضر برای گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۳ در بازار اروپا منتشر شده و احتمالا در روز‌های آتی، در دسترس کاربران سایر مناطق نیز قرار خواهد گرفت. در نسخه معمولی گلکسی اس ۲۳، این آپدیت حجم ۵۰۰ مگابایت را دارد؛ اما در نسخه الترا شاهد حجم بیشتر ۶۰۰ مگابایتی آن هستیم.

در سال گذشته، شرکت سامسونگ پشتیبانی نرم افزاری از پرچمداران خود را افزایش داده و وعده انتشار چهار آپدیت اصلی سیستم عامل اندروید و تا ۵ سال پچ‌های امنیتی برای این گوشی‌ها را داد. سری گلکسی اس ۲۳ نیز شامل همین سیاست شده و تا سال ۲۰۲۸، آپدیت‌های اندروید ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ را دریافت خواهد کرد.

درباره آپدیت جدید منتشر شده برای پرچمداران جدید سامسونگ چه فکر می‌کنید؟ آیا یکی از گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۳ را تهیه کرده و یا قصد تهیه آنها را دارید؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما