سامسونگ گلکسی A14 4G به همراه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت سامسونگ در امروز گوشی مقرون به صرفه جدیدی به نام گلکسی A14 4G را معرفی کرده است.

سامسونگ گلکسی A14 4G به همراه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازجی اس ام ،شرکت سامسونگ در ماه گذشته، از گوشی مقرون به صرفه گلکسی A14 5G رونمایی کرد. این گوشی، در دو نسخه با چیپست‌های اگزینوس ۱۳۳۰ و مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ روانه بازار شد. اکنون نیز این شرکت از نسخه 4G گلکسی A14 رونمایی کرده که ظاهر آن، مشابه نسخه 5G بوده اما مشخصات سخت افزاری متفاوتی را به همراه دارد.

سامسونگ در وب‌سایت خود، نام چیپست به کار رفته در گلکسی A14 4G را اعلام نکرده است؛ اما به احتمال زیاد، با چیپست مدیاتک هیلیو G80 طرف هستیم. نرخ نوسازی نمایشگر نیز به نسبت نسخه 5G کاهش یافته و از ۹۰ هرتز به ۶۰ هرتز رسیده است.

این گوشی دارای سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک ذوربین التراواید ۵ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی گوشی، همانند نسخه 5G رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل را دارد. سامسونگ گلکسی A14 4G از بلوتوث نسخه ۵.۱ استفاده کرده و تنها در یک نسخه با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. این گوشی دارای درگاه کارت‌های حافظه microSD نیز بوده و امکان افزایش حافظه آن به میزان ۱ ترابایت وجود دارد.


 

از دیگر امکانات گلکسی A14 4G، می‌توان به نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس، درگاه USB-C، NFC و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کرد. باتری این گوشی، ۵۰۰۰ میلی آمپری بوده و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی در آن دیده می‌شود. سامسونگ سنسور اثر انگشت این محصول را روی دکمه پاور آن قرار داده و به احتمال زیاد، گلکسی A14 4G با سیستم عامل اندروید ۱۳ به بازار عرضه خواهد شد.

سامسونگ این گوشی را در وب‌سایت کشور مالزی خود با رنگ‌های مشکی، سبز، نقره‌ای و صورتی به نمایش گذاشته است؛ اما هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه و قیمت آن وجود ندارد.


 

درباره گوشی مقرون به صرفه جدید شرکت سامسونگ چه فکر می‌کنید؟ آیا اگر به دنبال گلکسی A14 هستید؛ به سراغ نسخه 5G رفته یا نسخه 4G را انتخاب خواهید کرد؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما