سامسونگ در گلکسی زد فلیپ ۵ از سنسور دوربین جدیدی استفاده خواهد کرد

اقتصاد ۱۰۰ -به تازگی اعلام شده که شرکت سامسونگ قصد استفاده از سنسور دوربین جدیدی را برای گوشی تاشو صدفی بعدی خود، یعنی گلکسی زد فلیپ ۵ دارد.

سامسونگ در گلکسی زد فلیپ ۵ از سنسور دوربین جدیدی استفاده خواهد کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام، محبوبیت گوشی‌های تاشو، روز به روز در حال افزایش بوده و با وجودی که محصولاتی مانند گلکسی زد فولد ۴، از نظر مشخصات سخت افزاری با پرچمداران برابری می‌کنند؛ بیشتر کاربران به دنبال گوشی‌های تاشو صدفی با قیمت مقرون به صرفه‌تر هستند. سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ نیز به همین دلیل، در بین کاربران طرفداران بسیاری داشته و از فروش بهتری نسبت به سری فولد برخوردارند.

شاید یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های تاشو صدفی بازار، سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ باشد؛ اما با توجه به رقبای قدرتمندی چون اوپو فایند N2 فلیپ، سامسونگ به این نتیجه رسیده که باید برای حفظ پیشتازی خود در بازار؛ نسل بعدی گوشی‌های تاشو صدفی خود را به گزینه جذاب‌تری برای کاربران تبدیل کند.

به ادعای یکی از افشاگران قابل اعتماد دنیای تکنولوژی، سامسونگ قصد داشته تا در گلکسی زد فلیپ ۵ از نمایشگر بیرونی بزرگ‌تری استفاده کرده و سنسور دوربین اصلی این گوشی را نیز آپگرید کند. البته، لازم به ذکر است که رزولوشن دوربین این محصول، تغییری نخواهد کرد و این سنسور جدید نیز همانند نسل پیشین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.


 

با توجه به استفاده از سنسور‌های سونی IMX با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل در رقبا، شاید این امر کمی ناامید کننده به نظر برسد؛ اما بارها ثابت شده که مگاپیکسل، همه چیز نیست و سنسور جدید سامسونگ همچنان می‌تواند تا با عملکرد خود، کاربران را غافل‌گیر کند. به احتمال زیاد، سامسونگ اندازه این سنسور و پیکسل‌های آن را افزایش داده که موجب عملکرد بهتر این دوربین در نور کم می‌شود.

در صورتی که شایعه استفاده از نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر حقیقت داشته باشد؛ عدم افزایش رزولوشن دوربین در این محصول منطقی به نظر می‌رسد؛ زیرا فضای کمتری برای قرار دادن یک سنسور پیشرفته در گوشی وجود دارد. در این دوره و زمانه، پردازش تصاویر نیز به اندازه کیفیت سنسور اهمیت داشته و باید صبر کرده و ببینیم که سامسونگ چه بهینه‌سازی‌هایی را در این زمینه اعمال کرده است.


 

درباره استفاده از یک سنسور دوربین جدید در گلکسی زد فلیپ ۵ چه می‌اندیشید؟ آیا عدم افزایش رزولوشن دوربین، موجب شکست این گوشی شده یا عقیده دارید که سامسونگ همچنان برتری خود در بازار گوشی‌های تاشو را حفظ خواهد کرد؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما