گلکسی F14 در تصاویر رندری جدیدی دیده شد

اقتصاد ۱۰۰ - تصاویر رندری گلکسی F14 نشان می‌دهند میان‌رده سامسونگ بدون جزیره دوربین عرضه خواهد شد.

گلکسی F14 در تصاویر رندری جدیدی دیده شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،پس از آن که گوشی گلکسی M14 برای بازار هند معرفی شد، شایعات و گزارش‌های مختلفی به سرعت درباره دیگر گوشی سامسونگ موسوم به گلکسی F14 منتشر شدند. در این راستا، چندی پیش این گوشی هوشمند در لیست Google Play Console قرار گرفت و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، وبسایت 91Mobiles تصاویر رندری جدیدی را از گلکسی F14 به اشتراک گذاشته است که طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. 

طبق این تصاویر رندی، انتظار می‌رود گلکسی F14 در دو رنگ صورتی (متمایل به بفنش) و سبز روانه بازار شود. نکته بارز طراحی میان‌رده سامسونگ حذف جزیره دوربین آن است و حالا لنزهای دوربین از بدنه گوشی بیرون زده است. شایان ذکر است حذف جزیره دوربین قرار است به امضای طراحی سامسونگ برای سال ۲۰۲۳ بدل شود چرا که امروز دو گوشی گلکسی A54 و گلکسی A34 نیز بدون جزیره دوربین معرفی شدند. 

در نهایت باید اشاره کرد که متأسفانه در تصاویر رندری گلکسی F14 پنل جلویی این گوشی مشخص نیست ولی به احتمال زیاد میان‌رده سامسونگ از نمایشگر با ناچ V شکل بهره خواهد برد. به علاوه، لیست Google Play Console فاش کرد که گلکسی F14‌ به نمایشگر ال‌سی‌دی ۶٫۶ اینچی ۹۰ هرتزی، تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. وبسایت 91Mobiles ادعا کرده است که این گوشی هفته‌ آینده در بازار هند معرفی خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما