تصاویر شماتیک اوپو Pad2 به همراه لوازم جانبی ساخت خود این شرکت منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - تصاویر امروز به همراه اطلاعاتی که از این دستگاه منتشر شده، نوید ویژگی Oppo Connect بهبود یافته و موارد دیگر را می‌دهد.

تصاویر شماتیک اوپو Pad2 به همراه لوازم جانبی ساخت خود این شرکت منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،انتظار می‌رود اوپو سری جدید پرچم‌دار فایند ایکس ۶ خود را در اواخر این ماه معرفی کند و احتمال زیادی وجود دارد که از تبلت جدید اوپو پد ۲ نیز رونمایی کند. امروز شماتیک‌هایی به همراه یک سری جزییات از این محصول مورد انتظار اوپو منتشر شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

این تبلت از یک صفحه کلید لمسی هوشمند جدید پشتیبانی می‌کند که دارای یک ترک پد به همراه پایه‌ای مخصوص است. هنوز به طور واضح مشخص نیست که در این تصاویر معنای «لمس هوشمند» چیست، زیرا اوپو هرگز از یک صفحه کلید ساخت خود برای تبلت‌اش استفاده نکرده تا بتوان مقایسه‌ای با آن انجام داد.

شما همچنین می‌توانید یک قلم را در این تصاویر ببینید که طبق ادعای منبع منتشر کننده، یک مدل جدید (OPN2201) خواهد بود. این افشاگر گزارش داده که اوپو پد ۲ به طور کلی یک تجربه بسیار زیباتر خواهد بود.

همچنین گوشی جدید اوپو فایند ایکس ۶ در کنار این تبلت وجود دارد که احتمالا اشاره‌ای به Oppo Connect است که اتصال بین دستگاه‌های اوپو را آسان می‌کند. برای انتقال فایل‌ها بین دستگاه‌ها، می‌توانید فایل‌ها را بکشید و رها کنید؛ به عنوان مثال یک عکس را در یک دستگاه کپی کندی و در دستگاه دیگر جای‌گذاری کنید، و البته پشتیبانی از صفحه نمایش دوم نیز در این ویژگی‌ها گنجانده شده است.


 

اوپو پد ۲ اخیرا در گیگ‌بنچ ظاهر شد و یک چیپست اسنپدراگون 888 با میزان رم ۸ گیگ در این اطلاعات نمایان شد، این در حالی است که نسل قبلی این تبلت از اسنپدراگون 870 استفاده می‌کرد. در این میان صحبت‌هایی در مورد  نسخه دایمنسیتی 9000 نیز وجود داشت، اما مشخص نیست که آیا این نسخه از تبلت اوپو نیز عرضه خواهد شد یا خیر. گواهی 3C نشان می‌دهد اوپو پد ۲ از شارژ ۶۷ واتی بهره می‌برد، در این اطلاعات صحبتی از باتری این دستگاه به میان نیامده است اما منابع غیر رسمی می‌گویند که دارای ظرفیت ۹۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. انتظار می‌رود که پد ۲ دارای یک صفحه نمایش ال سی دی ۱۱٫۶ اینچی با رزولوشن ۲۸۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز باشد که در مقایسه با نمایشگر ۱۱ اینچی اوپو پد نسل اول با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز ارتقای قابل توجهی به حساب می‌آید.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما