کاربران گلگسی اس 23 از مشکل در فوکوس و تاری دوربین شاکی هستند

اقتصاد ۱۰۰ - سری گلکسی اس 23 سامسونگ را در حال حاضر می‌توان به عنوان شناخته شده‌ترین پرچم‌دار باز شناخت، که همین ماه گذشته رونمایی شد.

کاربران گلگسی اس 23 از مشکل در فوکوس و تاری دوربین شاکی هستند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،نیازی به گفتن نیست که تعداد قابل توجهی از طرفداران گلکسی اس 23 را پیش‌سفارش کردند تا جزو اولین کسانی باشند که جدیدترین و بهترین‌های محصول اندرویدی را دارند. با این حال، همه چیز به آن خوبی که انتظار می‌رفت پیش نمی‌رود َکاربران گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23+ از مشکل در فوکوس و تاری دوربین نسبتاً آزاردهنده هنگام عکس‌برداری شکایت دارند.​

این بحث در جامعه کاربران آلمانی – بسیاری از آنها به طور خاص در انجمن‌های Android-Hilfe (از طریق Notebookcheck به زبان آلمانی) – با محوریت صحبت‌ها در مورد مشکل فوکوس و تاری در اپتیک دوربین در گلکسی اس 23 و اس 23+ بوده است. تصاویر به طور مداوم برخی نقاط یا حتی کل مناطق شعاعی را خارج از فوکوس یا تار نشان می‌دهند. تعدادی از کاربران به دلیل شکل ظاهری این مشکل به آن blurry bananas یا تاری موزی می‌گویند.

مشکل فوکوس تاری دوربین گلکسی اس 23

علاوه بر این انجمن، چندین کاربر در Reddit نیز نگرانی‌های مشابهی را تکرار کرده‌اند. حتی افراد SamMobile نیز این مشکل را با حداقل یک گزارش از گلکسی اس 23 ساخت هند دریافت کرده‌اند.

جالب توجه است، همانطور که برخی در این تاپیک انجمن سامسونگ (همچنین به زبان آلمانی) اشاره کرده‌اند، به نظر می‌رسد این مشکل از برخی دستگاه‌های گلکسی اس 22 و اس 22+ که جانشینان آنها به همان دوربین پشتی اصلی 50 مگاپیکسلی و احتمالاً یکسان هستند، منتقل شده است. منبع تولید اما همانطور که یک Redditor به درستی اشاره می‌کند، به نظر می‌رسد که این موضوع با مشکل تاری لبه Galaxy S22/S22+ در سال گذشته متفاوت است که تا حد زیادی مورد توجه قرار نگرفت.

مشکل فوکوس تاری دوربین گلکسی اس 23

با وجود تعداد بالای گزارش‌ها، اما سامسونگ هنوز بیانیه‌ای عمومی در مورد این گزارش‌ها منتشر نکرده است. مالکانی که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند در حال حاضر فقط با گروه پشتیبانی مشتریان طرف هستند.

در حالی که هنوز هیچ راه حل مطمئنی وجود ندارد، SamMobile توصیه کرده قبل از گرفتن عکس، با ضربه زدن روی صفحه نمایش به صورت دستی روی سوژه فوکوس کنید. در حالی که فوکس خودکار این گوشی آزار دهنده است، این تنها چیزی است که کار می‌کند. تا به الان هم هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد تنظیم مجدد گوشی این مشکل را حل می‌کند. شاید یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری در نهایت بتواند مشکل را برطرف کند که در پایان ماه عرضه می‌شود – اما با توجه به اینکه سامسونگ فعلاً ساکت مانده، مشخص نیست که آیا این به‌روزرسانی می‌تواند چیزی را که بسیاری از مردم تصور می‌کنند یک مشکل سخت افزاری است را برطرف کند یا خیر.

خوشبختانه، به نظر می‌رسد که مشکل فوکوس دوربین و تاری آن را تحت تاثیر خود قرار نداده است، زیرا این پرچمدار از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که کاملاً با دوربین اس 23 و اس 23+ متفاوت است. با این حال، گلکسی اس 23 اولترا نیز بدون دردسر نبوده است، زیرا سازنده اخیراً باگ مربوط به قلم S Pen Ultra را رفع کرده است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما