تثبیت‌کننده تصویر دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا احتمالا از اختلال عملکرد رنج می‌برد

اقتصاد ۱۰۰ -کاربران گزارش داده‌اند که باگ عجیب تثبیت‌کننده تصویر پرچمدار سامسونگ عملکرد دوربین آن را مختل می‌کند.

تثبیت‌کننده تصویر دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا احتمالا از اختلال عملکرد رنج می‌برد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا که بهترین پرچمدار سامسونگ برای سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود حدودا یک ماه پیش معرفی شد و در دسترس کاربران قرار گرفت. این گوشی پریمیوم به لطف نمایشگر باکیفیت ۶٫۸ اینچی، حافظه رم پر سرعت ۱۲ گیگابایتی و تراشه اختصاصی اسنپدراگون ۸ نسل دو یکی از کامل‌ترین و قدرتمندترین پرچمدارهای بازار محسوب می‌شود. اما به جرئت می‌توان گفت که برجسته‌ترین قابلیت گلکسی اس ۲۳ اولترا دوربین جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی آن است که سامسونگ نیز حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده است. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد عملکرد سیستم دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا با مشکل مواجه شده است چرا که برخی از کاربران ادعا کرده‌اند سیستم تثبیت‌کننده تصویر به کار رفته در پرچمدار سامسونگ پایداری عملکرد ندارد و از باگی عجیب رنج می‌برد. به علاوه، ظاهرا این باگ تاثیری منفی روی تجربه کاربری از دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌گذارد و تصاویر و ویدئوهای ثبت شده با این پرچمدار با لرزش‌های زیادی همراه است. 

همانطور که می‌دانیم، گلکسی اس ۲۳ اولترا از دوربین‌های قدرتمندی شامل سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. بررسی‌های مختلف نیز نشان داده است سامسونگ الگوریتم‌های‌های پیشرفته‌ای را برای دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا تدارک دیده است تا کیفیت آن را بهبود بخشد. به علاوه، تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال این گوشی نیز در مقایسه با نسل قبلی پیشرفتی نسبی داشته است که حالا اما به نظر می‌رسد با باگی عجیب مواجه شده است. 

طبق گزارش برخی از کاربران، ویدئوهای ثبت شده توسط گلکسی اس ۲۳ اولترا به دلیل باگ در سیستم تثبیت‌کننده مقداری لرزش دارد و از کیفیت مناسبی برخوردار نیست. این مشکل در حالت عکاسی نیز وجود دارد که البته شدت آن در حالت پرتره کمتر می‌شود. البته در بعضی از مواقع، مشکل کاملا برعکس ظاهر می‌شود به طوریکه این باگ عملکرد حالت عکاسی را مختل می‌کند و حالت فیلمبرداری بدون مشکل انجام می‌شود. کاربران برای حل این مشکل ری‌ست کردن تنظیمات دوربین را پیشنهاد کرده‌اند ولی با اجرای دوباره برنامه دوربین، باگ تثبیت‌کننده تصویر بازمی‌گردد. 

شایان ذکر است که باگ تثبیت‌کننده تصویر گلکسی اس ۲۳ اولترا در حالت تصویربرداری در شرایط نوری کم و شب بسیار مشهود است در حالی که سامسونگ قبلا بسیار عملکرد دوربین این گوشی در شرایط نوری کم را تحسین کرده است. برای کاربرانی که کیفیت تصاویر و ویدئوها بسیار اهمیت دارد، این مشکل بسیار آزاردهنده است چرا که کیفیت تصاویر نهایی رابطه مستقیمی با سیستم لرزشگیر دارد. به علاوه، گروه دیگری از کاربران اذعان داشته‌اند که دمای بدنه گلکسی اس ۲۳ اولترا در حین استفاده از برنامه دوربین به شکل عجیبی بالا می‌رود

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود تیم نرم‌افزاری سامسونگ در آینده‌ای نزدیک و با ارائه یک بروزرسانی باگ دوربین گلکسی اس ۲۳ را برطرف کند. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما