اپل می‌خواهد به هوم پاد نسل بعد نمایشگر اضافه کند

اقتصاد ۱۰۰ - مینگ چی کو امروز گفته که اپل به توسعه یک هوم پاد جدید با صفحه نمایش ۷ اینچی برای سال ۲۰۲۴ مشغول است.

اپل می‌خواهد به هوم پاد نسل بعد نمایشگر اضافه کند

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،به گفته مینگ چی کو افشاگر معروف محصولات اپل، این شرکت هوم پاد بازطراحی شده با نمایشگر ۷ اینچی را در نیمه اول سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد.

کو در پست کوتاهی در وبلاگ Medium خود نوشته که صفحه نمایش نسل بعدی هوم پاد می‌تواند یکپارچگی عمیق‌تر با سایر محصولات سخت افزاری اپل را تسهیل کند.

در این پروژه ظاهرا «Tianma» یکی از ذینفعان «استراتژی بازسازی شده خانه هوشمند» اپل خواهد بود و تنها تامین‌کننده نمایشگر بازطراحی شده هوم پاد خواهد بود. اگر مشارکت آن در ساخت هوم پاد جدید به خوبی پیش رود، ممکن است حتی در آینده اپل تامین پنل‌های آیپد را هم به این شرکت محول کند.

در سال ۲۰۲۱ مارک گورمن از بلومبرگ برای اولین بار اظهار کرد که اپل در حال کار بر روی مدل‌های جدید هوم پاد با صفحه نمایش و دوربین است. او همچنین گزارش داد که اپل در حال کار بر روی قابلیت‌های چند لمسی برای هوم پاد است. در دراز مدت اعتقاد بر این است که اپل در حال تجدید نظر در استراتژی خانه هوشمند است و به نظر می‌رسد به توسعه دستگاهی است که ترکیبی از اپل تی وی و هوم پاد محسوب می‌شود. البته دستگاه دیگری که اپل در حال بررسی عرضه آن است، یک مدل هوم پاد با صفحه نمایش نصب شده روی یک بازوی رباتیک است، اما در نهایت مشخص نیست که آیا همه این طرح‌ها قرار است وارد بازار شود یا فقط یک مورد از آنها برای عرضه تصویب می‌شود.

هوم پاد در حال حاضر نسخه‌ای از tvOS را اجرا می‌کند، اما نشانه‌هایی وجود دارد که اپل در حال کار بر روی یک پلتفرم جدید برای این دستگاه به نام «homeOS» است.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما