اندازه نمایشگر خارجی گلکسی زد فولد ۵ مشابه نسل قبلی خواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ - شایعه‌ای جدید ادعا می‌کند که نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ به نمایشگر کاور ۶٫۲ اینچی نسل قبلی مجهز خواهد بود.

اندازه نمایشگر خارجی گلکسی زد فولد ۵ مشابه نسل قبلی خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ، هر زمان که حرف از گوشی‌های هوشمند به میان می‌آید،‌ سامسونگ یکی از برندهای اصلی بازار محسوب می‌شود که اکثر اوقات گوشی‌های خود را با فناوری‌های نوین روانه بازار کرده است. از نمونه گوشی‌های هیجان‌انگیز سامسونگ،‌ می‌توان به سری گلکسی زد فولد اشاره کرد که باعث شده است سامسونگ به حاکم بلامنازع گوشی‌های تاشو بدل شود. نسل جدید سری گلکسی زد فولد به مانند هر ساله در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی می‌شود و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اندازه نمایشگر گلکسی زد فولد ۵ فاش شده است. 

کاربران و طرفداران برند سامسونگ که منتظر معرفی و عرضه نسل جدید گوشی‌ تاشو سامسونگ هستند ممکن است از خواندن این گزارش متعجب شوند چرا که افشاگری برجسته به نام Ice Universe ادعا کرده است گلکسی زد فولد ۵ از نمایشگر خارجی ۶٫۲ اینچی مشابه گلکسی زد فولد ۴ بهره خواهد برد. البته Ice Universe هیچ مدرکی برای تایید ادعا خود ارائه نکرده است ولی با توجه سابقه خوب این افشاگر در زمینه انتشار اطلاعات مربوط به محصولات سامسونگ می‌توان به درستی این گزارش مطمئن بود. 

گلکسی زد فولد ۴ در ماه اوت سال ۲۰۲۲ برای بازارهای جهانی معرفی شد و موفق شد توجه طیف گسترده‌ای از کاربران و منتقدان را به خود جلب کند. این گوشی تاشو از نمایشگر داخلی ۷٫۶ اینچی و نمایشگر خارجی ۶٫۲ اینچی برخوردار است. هر دو این نمایشگر از پنل اولد بهره می‌برند و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کنند. به علاوه،‌ نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد ۴ میزبان سنسور دوربین سلفی زیر نمایشگر است که تجربه بصری باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

شایان ذکر است براساس شایعات قبلی، گلکسی زد فولد ۵ به مانند نسل قبلی خود در ماه اوت سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در حال حاضر، مشخصات فنی این گوشی موردانتظار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد ولی گزارش شده است که سامسونگ به طور کلی عملکرد و مقاوت گلکسی زد فولد ۵ را بهبود خواهد داد. در این راستا، انتظار می‌رود نسل جدید گوشی تاشو غول فناوری کره جنوبی با طراحی لولای جدیدی همراه شود که از مقاومت بالایی برخوردار است. 

در نهایت باید اشاره کرد که سامسونگ تنها برند بازار گوشی‌های هوشمند نیست و سایر برندها مانند هواوی، شیائومی و موتورولا نیز گوشی‌های تاشو باکیفیتی را روانه بازار کرده‌اند. با این وجود،‌ سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ سامسونگ همچنان گوشی‌های یکه‌تاز بازار محسوب می‌شوند که کاربران زیادی را به سوی خود جذب می‌کنند. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما