پرچمدار جدید اوپو نمایشگری درخشان‌تر از آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی اس ۲۳ الترا خواهد داشت!

اقتصاد ۱۰۰ - به تازگی اطلاعات تازه‌ای از جزئیات فنی نمایشگر گوشی موردانتظار اوپو فایند X6 پرو فاش شده است.

پرچمدار جدید اوپو نمایشگری درخشان‌تر از آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی اس ۲۳ الترا خواهد داشت!

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،نسل جدید سری پرچمدر اوپو موسوم به سری اوپو فایند X6 احتمالا در طی ماه جاری میلادی در چین معرفی خواهد شد. این سری پرچمدار شامل دو مدل استاندارد و پرو خواهد بود و به عنوان نسل جدید سری اوپو فایند X5 روانه بازار خواهد شد. تا به امروز،‌ سری اوپو فایند X6 در لیست گواهی‌های مختلفی دیده شده است که بخشی از مشخصات فنی آن‌ها فاش ساخته است. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، جزئیات فنی نمایشگر اوپو فایند X6‌ پرو در دسترس کاربران قرار گرفته است که خبر از نمایشگری باکیفیت و درخشان می‌دهد.

طبق این گزارش که توسط افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده است، اوپو فایند X6 پرو از نمایشگر ۶٫۸ اینچی امولد E6 با رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. این نمایشگر همچنین از عمق رنگی ۱۰ بیتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. این افشاگر ادعا کرده است که اوپو فایند X6 پرو به فناوری اختصاصی جدیدی مجهز خواهد بود که روشنایی نمایشگر تا ۸ برابر افزایش می‌دهد. در این راستا،‌ نمایشگر این پرچمدار قادر خواهد بود تا به روشنایی حداکثری ۲۵۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

برای مقایسه، دو پرچمدار مطرح بازار یعنی گلکسی اس ۲۳ الترا و آیفون ۱۴ پرو مکس به ترتیب از روشنایی حداکثری نمایشگر ۱۷۵۰ نیتی و ۲۰۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. با توجه به این موضوع،‌ اوپو فایند X6 پرو به روشن‌ترین نمایشگر به کار رفته در گوشی‌های هوشمند مجهز خواهد بود. البته باید اشاره کرد که گوشی‌های هوشمند تنها در شرایط خاصی می‌توانند به روشنایی حداکثری دست پیدا کنند و در اکثر مواقع روشنایی نمایشگر آن‌ها پایین‌تر از نرخ حداکثری خواهد بود. 

شایان ذکر است که گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند اوپو فایند X6‌ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره خواهد برد که با حافظه رم LPDDR5‌ تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا ۵۱۲ گیگابایت همراه خواهد بود. منبع تغذیه این سخت‌افزار باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی خواهد بود که از شارژ باسیم ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. پنل پشتی این گوشی نیز میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود. در پنل جلویی نیز احتمالا دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. 

در نهایت باید اشاره کرد که براساس گفته برخی از شایعات یک نسخه دایمنسیتی از اوپو فایند X6 پرو نیز عرضه خواهد شد که از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ بهره خواهد برد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز