کار دست یک کاربر خوش‌ذوق؛ گلکسی A32 با باتری ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی!

اقتصاد ۱۰۰ -با وجود اینکه طی سال‌های گذشته گوشی‌های هوشمند در حوزه‌های مختلف با پیشرفت حیرت‌انگیزی روبرو شده‌اند، اما در این میان در زمینه‌ی باتری شاهد پیشرفت خاصی نیستیم.

کار دست یک کاربر خوش‌ذوق؛ گلکسی A32 با باتری ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی!

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از دیجی کالامگ ،به طور مشخص، در این رابطه فقط روز‌به‌روز سرعت شارژ گوشی‌های هوشمند بیشتر می‌شود ولی برای ظرفیت باتری تغییر خاصی پدید نمی‌آید. اما یک کاربر برای غلبه بر این محدودیت، موفق شده برای گلکسی A32 از باتری بسیار بزرگ ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده کند.

چند روز قبل یکی از کاربران ردیت به نام Downtown_Cranberry44، در این شبکه اجتماعی تصویری از این گوشی عجیب و غریب را منتشر کرد. او برای دستیابی به این هدف، ۶ باتری ۵۰E را به هم وصل کرده که در نهایت ظرفیت آن‌ها به ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعت رسیده و سپس این باتری‌ها به طور مستقیم به گوشی وصل شده‌اند.

البته طبیعتا این باتری‌ها وزن بسیار بالایی دارند و وزن آن‌ها به حدود ۴۵۰ گرم می‌رسد که بیش از ۲ برابر وزن گوشی گلکسی A32 است. همچنین این کاربر خوش‌ذوق موفق شده تعداد پورت‌های گوشی را افزایش دهد و از دو پورت USB-A، یک پورت USB-C، یک پورت microUSB و یک پورت لایتنینگ هم بهره می‌برد. بنابراین عملا این گوشی نسبت به تقریبا تمام لپ‌تاپ‌ها تنوع پورت بهتری ارائه می‌کند.

این کاربر گزارش داده که شارژ کامل این باتری حدود ۷ ساعت طول می‌کشد ولی نرم‌افزار گوشی گلکسی A32 نمی‌تواند به درستی آن را تشخیص دهد و به همین خاطر درصد باتری همواره روی ۱ درصد قرار دارد. این گوشی تغییر یافته ظاهر جذابی ندارد اما چنین کارهایی نشان می‌دهد که کاربران با کمی تخصص و خلاقیت می‌توانند تغییرات جذابی را برای گوشی‌ها عملی کنند.

باید خاطرنشان کنیم وصل کردن باتری‌های مختلف به این روش، ریسک انفجار و آتش‌سوزی هم به همراه دارد و بنابراین این بخش از موضوع هم باید در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما