گلکسی S23 با نمایشگر بهتر و باتری بزرگ‌تر راهی بازار می‌شود

با توجه به اینکه روز‌به‌روز به عرضه‌ی سری گلکسی S23 نزدیک‌تر می‌شویم، حجم شایعات و گزارش‌های مربوط به این گوشی‌ها هم رو به افزایش است. حالا بر اساس یک گزارش جدید، گلکسی S23 و S23 پلاس از نمایشگر بهتری نسبت به نسل قبلی بهره می‌برند.

گلکسی S23 با نمایشگر بهتر و باتری بزرگ‌تر راهی بازار می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از دیجی کالامگ،به طور مشخص گفته می‌شود این نمایشگرها می‌توانند حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت را ارائه کنند و این در حالی است که نمایشگر نسل قبلی آن‌ها حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت را ارائه می‌‌دهند. برای مقایسه باید بگوییم که حداکثر روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا به ۲۰۰۰ نیت می‌رسد که رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود.

در رابطه با باتری گلکسی‌ S23 اولترا نباید انتظار افزایش ظرفیت را داشته باشیم و مانند سه نسل قبلی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. البته سامسونگ تصمیم گرفته برای گلکسی S23 و S23 پلاس از باتری بزرگ‌تری استفاده کند و ظرفیت باتری این دو گوشی به ترتیب به ۳۹۰۰ و ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد.

متاسفانه خبری از افزایش سرعت شارژ برای این دو گوشی نیست. بنابراین کاربران با خرید گلکسی S23 بار دیگر با سرعت شارژ ۲۵ واتی روبرو می‌شوند و مدل پلاس هم مانند نسل قبلی از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز