آنر بند ۷ با قیمت رقابتی و باتری ۱۴ روزه معرفی شد

مچ‌بند آنر بند 7 با قیمت اقتصادی و عمر 14 روزه باتری معرفی شد. Honor Band 7 به نمایشگر عریض 1.47 اینچی AMOLED مجهز است.

آنر بند ۷ با قیمت رقابتی و باتری ۱۴ روزه معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از گجت نیوز، شرکت Honor امروز با برگزاری رویدادی در چین، مجموعه‌ای از محصولات جدید خود شامل گوشی هوشمند آنر 80 جی تی و تبلت آنر پد V8 پرو را معرفی کرد. اما علاوه بر آنها، این سازنده چینی از نسل بعدی ردیاب تناسب اندام خود به‌نام آنر بند 7 نیز رونمایی کرد. آخرین نسخه گجت پوشیدنی آنر، جانشین بند ۶ خواهد بود که البته فاقد ارتقای قابل توجه در مقایسه با نسل گذشته است.

آنر بند 7 با طراحی مشابه با نسل قبل عرضه می‌شود که شامل نمایشگر مستطیلی AMOLED با ابعاد 1.47 اینچ و محافظ شیشه 2.5 بعدی منحنی است. این صفحه‌نمایش تقریبا با سایر رقبای خود از جمله ردمی بند 2 در یک رده قرار دارد.

آنر بند 7

این گجت پوشیدنی از تمامی ویژگی‌های معمول ردیابی تناسب اندام برخوردار است که از جمله آنها می‌توان به قابلیت نظارت بر اکسیژن خون در شرایط آب‌وهوایی مختلف، نظارت بر ضربان قلب و هم‌چنین ردیابی خواب اشاره کرد. آنر بند ۷ هم‌چنین از ۹۶ حالت ورزشی برای ردیابی فعالیت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر آن، عمر باتری Honor Band 7 با استفاده معمولی تا 14 روز و با کاربری سنگین، 10 روز دوام می‌آورد. این گجت هم‌چنین از شارژ سریع و بلوتوث 5.2 نیز پشتیبانی می‌کند و دارای امکان پشتیبانی پرداخت، عکاسی با کنترل از راه دور و کنترل‌های پخش موسیقی است. Honor Band 7 در سه رنگ صورتی رز، آبی و مشکی و قیمت 249 یوان (35 دلار) عرضه خواهد شد.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما