ظرفیت باتری و تصاویر رنگ‌های خاص سری گلکسی اس ۲۳ لو رفت

با نزدیک شدن به رونمایی پرچمدار جدید سامسونگ، اکنون اطلاعات بیشتری از آن در دسترس قرار گرفته است.

ظرفیت باتری و تصاویر رنگ‌های خاص سری گلکسی اس ۲۳ لو رفت

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،طبق پیش‌بینی‌ها، انتظار می‌رود سامسونگ در اوایل سال میلادی جدید از سری پرچمدار گلکسی اس ۲۳ رونمایی کند. با نزدیک شدن به این تاریخ، همچنان شایعات در حال افزایش بوده و جزئیات بیشتری از این سری در حال فاش شدن است.

طبق گفته افشاگر فعال در توییتر به نام Ice Universe، باتری‌های گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس در بخش ظرفیت در مقایسه با نسل قبل خود، با افزایش مواجه خواهند شد. اما سرعت شارژ آن‌ها دستخوش هیچ تغییری نخواهد شد.

همچنین در کنار این اطلاعات، تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس ۲۳ پلاس و اس ۲۳ اولترا نیز در رنگ‌های صورتی و سبز فاش شده است. این عکس‌ها اولین تصاویر هستند که از پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر می‌شوند.

طبق این اطلاعات، انتظار می‌رود انرژی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ توسط یک باتری با ظرفیت ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است که باتری گلکسی S22 دارای ظرفیت ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی بود که خبر از افزایش ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی باتری می‌دهد. گلکسی اس ۲۳ پلاس نیز با همان فناوری شارژ ۴۵ واتی عرضه شده و به لطف افزایش باتری ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی، با باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. اما گلکسی اس ۲۳ اولترا با همان باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که از سال ۲۰۲۰ در نسخه‌های اولترا این خانواده قرار داده شد به کار خود ادامه خود داد. لازم به ذکر است که این گوشی همانند سال گذشته، از فناوری شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

این تصاویر تبلیغاتی نشان دادند که گلکسی اس ۲۳ پلاس در رنگ صورتی ترکیب بسیار خوبی با گلکسی واچ ۵ با بند بنفش و گلکسی بادز ۲ پرو بنفش خواهد بود. همچنین در این عکس‌ها گلکسی اس ۲۳ اولترا سبز زیتونی با هدفون‌های سفید با گلکسی واچ ۵ با بند سبز تیره به تصویر کشیده شد. سایر جزئیات درون این تصاویر نیز به دلیل کیفیت پایین عکس‌های منتشر شده زیاد مشخص نیست.

در آخر گفتنی است که طبق شایعات، سامسونگ از سری گلکسی اس ۲۳ در اول فوریه (مصادف با ۱۲ بهمن) رونمایی خواهد کرد. این به آن معنا بوده که ما اکنون بیش از یک ماه تا دستیابی به جزئیات بیشتر این خانواده زمان داریم.

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما