سامسونگ احتمالا قصد پایان دادن به عمر سری گلکسی A7x را دارد

به تازگی شاهد انتشار گزارشی هستیم که خبر از پایان عمر سری گلکسی A7x داده و به نظر می‌آید که گلکسی A73 آخرین گوشی در این سری خواهد بود.

سامسونگ احتمالا قصد پایان دادن به عمر سری گلکسی A7x را دارد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام، محصولات میان رده و مقرون به صرفه سامسونگ که در سری گلکسی A جا می‌گیرند؛ از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و در سال‌های اخیر، پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ متعلق به سری A5x بوده‌اند. اما این گوشی‌ها، از نظر مشخصات سخت افزاری در بالاترین رده سری گلکسی A قرار نداشتند و هر سال شاهد عرضه سری گلکسی A7x با سخت افزار بهتر و قیمتی بالاتر نیز بودیم.

اما اینطور که به نظر می‌رسد؛ دوران گوشی‌های گلکسی A7x به پایان رسیده و سامسونگ گلکسی A73، آخرین گوشی در این سری خواهد بود. این امر باعث شده که در نسل بعدی میان رده‌های سامسونگ، گوشی گلکسی A54 که طرفداران بسیاری خواهد داشت؛ از نظر مشخصات سخت افزاری نیز در بالاترین رده این سری قرار گیرد.

تا به حال شاهد افشای جزئیات متعددی درباره گوشی گلکسی A54 بوده‌ایم؛ اما هرگز اتفاق مشابهی برای گلکسی A74 رخ نداده و اکنون نیز دلیل این امر مشخص شده است. اعمال این سیاست از سوی سامسونگ، چندان نیز غافل‌گیر کننده نبود؛ زیرا این شرکت از زمان گلکسی A73 شروع به عرضه این گوشی در کشور‌های کمتری نسبت به نسل پیشین خود، یعنی گلکسی A72 کرده بود.

در سوی دیگر، همچنان خبری از گلکسی اس 22 FE یا اس 23 FE نیز نیست و این امر، فاصله قیمتی چشمگیری میان گلکسی A54 و گلکسی اس 23 ایجاد می‌کند. استراتژی جدید سامسونگ، کمی عجیب به نظر رسیده و فضا را برای استفاده شرکت‌های چینی در رده قیمتی بین میان رده‌ها و پرچمداران آماده می‌کند. البته، رویکرد سامسونگ همچنان به طور کامل مشخص نبوده و ممکن است شاهد عرضه یک سری کاملا جدید یا حتی فروش سری گلکسی اس 22 با تخفیف‌های بیشتری باشیم.

خوشبختانه، باید گفت که زمان زیادی تا رویداد رونمایی از سری گلکسی اس 23 باقی نمانده و به ادعای شایعات، این رویداد در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) برگزار خواهد شد.

درباره پایان عمر احتمالی سری گلکسی A7x چه فکر می‌کنید؟ آیا این تصمیم سامسونگ را حرکت صحیحی می‌دانید یا عقیده دارید که فاصله قیمتی ایجاد شده توسط اعمال این سیاست، در نهایت به ضرر سامسونگ تمام می‌شود؟

 

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما