آیمک جدید اپل با چیپست M3 در مراحل پایانی توسعه است

اقتصاد ۱۰۰ - مارک گورمن افشاگر با سابقه، امروز در خبرنامه خود اطلاعاتی را در مورد طراحی، مشخصات و تاریخ عرضه آیمک ۲۴ اینچی جدید اپل منتشر کرده است.

آیمک جدید اپل با چیپست M3 در مراحل پایانی توسعه است

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، آیمک بعدی اپل به مرحله «توسعه پیشرفته» رسیده است. او در جدیدترین قسمت خبرنامه خود، امروز گفته که آیمک جدید همان اندازه صفحه نمایش ۲۴ اینچی و گزینه‌های رنگی مدل فعلی را خواهد داشت.

گورمن اضافه کرده که آیمک جدید به احتمال قوی شامل تراشه M3 آینده اپل، تغییرات طراحی داخلی و فرآیند تولید جدید باشد. بر اساس گزارش‌ها تراشه M3 بر پایه آخرین فرآیند ۳ نانومتری شرکت TSMC، شریک اصلی اپل در تولید تراشه، به منظور بهبود عملکرد بیشتر و بهره‌وری انرژی، تولید خواهد شد.

اپل آخرین بار در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) آیمک را با تراشه M1 و یک بدنه بسیار باریک در هفت رنگ سبز، زرد، نارنجی، صورتی، بنفش، آبی و نقره‌ای بروزرسانی کرد. در حال حاضر این تنها آیمکی است که در خط تولید اپل باقی مانده، زیرا آیمک ۲۷ اینچی مبتنی بر اینتل و آیمک پرو، دو سال قبل متوقف شدند.

مارک گورمن پیش‌تر ادعا کرده بود که یک آیمک بزرگتر می‌تواند دوباره به خط تولید اپل بازگردد، اما امروز هیچ اطلاعات جدیدی از این محصول و امکان عرضه آن به اشتراک نگذاشته است. در آخر هم او گفته که انتظار دارد آیمک ۲۴ اینچی جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما