اپل یک تیم استارت‌آپ مخفی دارد که در حال کار روی فناوری‌های انقلابی است

اقتصاد ۱۰۰ -مارک گورمن افشاگر معتبر محصولات اپل پرده از یگ گروه بسیار محرمانه اپل برداشته که وظایف کاملا متفاوتی را دنبال می‌کنند.

اپل یک تیم استارت‌آپ مخفی دارد که در حال کار روی فناوری‌های انقلابی است

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازجی اس ام ،مارک گورمن خبرنگار و افشاگر معروف گزارش داده که گروه طراحی اکتشافی مخفی اپل در حال کار بر روی طیف وسیعی از فناوری‌های نسل بعدی است.

گورمن در مورد گروه طراحی اکتشافی اپل که به نام «XDG» در داخل این شرکت شناخته می‌شود، اطلاعاتی را برملا کرده است. ظاهرا این تیم بسیار محرمانه است و اپل حتی با استانداردهای بالاتر متفاوتی این گروه را محافظت می‌کند. افرادی که در یک پروژه در این گروه کار می‌کنند، اجازه ندارند در مورد کار خود حتی با سایر اعضای XDG در پروژه‌های دیگر این گروه ارتباط برقرار کنند. اعضا همچنین بر اساس مجموعه مهارت‌ها و نه پروژه‌های خاص، سازماندهی می‌شوند، به این معنی که اعضای XDG اغلب بر روی چندین پروژه مختلف به طور همزمان کار می‌کنند.

گروه طراحی اکتشافی به عنوان یک استارت آپ در اپل فعالیت می‌کند و تنها از چند صد نفر تشکیل شده است که اکثرا از مهندسان و دانشگاهیان  هستند. این گروه با صدها نفر از افراد در گروه پروژه‌های ویژه که بر روی خودروهای خودران اپل متمرکز است، یا بیش از هزار مهندس در گروه توسعه فناوری اپل و یا تیم سازنده هدست واقعیا ترکیبی اپل بسیار تفاوت دارد.

گروه XGD همچنین منابع مالی قابل توجهی دریافت می‌کند و اعضا تشویق می‌شوند تا بر روی پروژه‌ها کار کنند تا زمانی که بتوانند تعیین کنند که آیا ایده‌ای قابل اجرا است یا خیر، نه اینکه ویژگی‌هایی جدید را برای دستگاه‌های مختلف اپل، مانند آیفون طراحی کنند.

هفته گذشته مارک گورمن فاش کرد که XDG گروهی است که پشت پیشرفت مهم اخیر اپل در خصوص فناوری غیرتهاجمی نظارت بر قند خون است. گفته شده که این گروه به طور فعال روی تکنولوژی نمایشگر نسل بعدی، هوش مصنوعی، باتری‌های نسل بعدی گوشی‌های هوشمند و ویژگی‌های سلامتی دستگاه‌هایی مانند هدست هوشمند برای کمک به افراد مبتلا به بیماری‌های چشمی کار می‌کند. فناوری‌های تراشه و باتری توسعه یافته توسط XDG ظاهرا چندین سال است که در مدل‌های مک، آیپد و آیفون عرضه شده‌اند.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما