معاون سلامتی محصولات اپل درباره پایش قند خون در اپل واچ صحبت کرد

اقتصاد ۱۰۰ - سمبل دسای معاون حوزه سلامت محصولات اپل در جدیدترین مصاحبه خود با یک نشریه هندی، اطلاعاتی را در مورد نوآوری‌های اپل در حوزه سلامت افراد و حسگر پایش قند خون در اپل واچ ارایه داده است.

معاون سلامتی محصولات اپل درباره پایش قند خون در اپل واچ صحبت کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،سمبل دسای معاون سلامتی محصول اپل، اخیرا در مصاحبه‌ای با نشریه هندی Businessline در خصوص ابتکارات حوزه سلامتی محصولات اپل صحبت کرده و در طی این مکالمه اطلاعات کمی هم در خصوص نظارت اپل واچ بر میزان گلوکز خون از روش‌های غیرتهاجمی (مانند سوراخ کردن دست با سوزن به منظور گرفتن خون) داده است.

دسای در پاسخ به این سوال که آیا اپل حسگرهای ردیابی قند خون را به اپل واچ می‌آورد یا خیر، گفته که این قابلیت‌ها واقعا حوزه‌های مهمی هستند، اما به دانش زیادی برای اتکا نیاز دارند. اظهارات او تنها چند روز پس از آن منتشر شده که مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ و افشاگر معروف گفته بود که اپل در فن‌آوری نظارت بر قند خون غیرتهاجمی خود به نقطه عطفی دست یافته است. اپل حداقل یک دهه است که روی این ویژگی در حال کار است و اکنون یک مدل «اثبات مفهوم» دارد که قابل اجراست.

پایش غیرتهاجمی قند خون، از لیزر برای تابش نور به زیر پوست برای تعیین غلظت گلوکز در بدن استفاده می‌کند. اکنون که اپل یک نمونه اولیه کارآمد دارد، باید تلاش کند تا این سخت افزار را آنقدر کوچک کند تا در دستگاهی به اندازه اپل واچ جای گیرد. گورمن معتقد است که اپل هنوز سال‌ها فاصله دارد تا بتواند پایش غیرتهاجمی قند خون را به اپل واچ بیاورد، اما پیشرفت‌های این شرکت در این حوزه بسیار چشمگیر هستند.

سمبل دسای همچنین گفته که او معتقد است ما در آغاز فن‌آوری سلامت هستیم که نیاز به تغییر رفتار پزشکان و مردم موضوعی مهم است. او ادامه داده که اپل بر روی «مشتری به عنوان یک فرد» و اینکه چگونه این شرکت می‌تواند با ارایه بینش‌های عملی، فردی را در مورد سلامت کامل خود توانمند کند، تمرکز دارد.

تیم سلامت اپل بر روی ادامه ساخت و ساز در حوزه سلامتی، سرمایه‌گذاری در تحقیقات، همکاری با جامعه پزشکی و سایر راه‌هایی که به آن کمک می‌کند تا به زودی سلامت افراد را درک کند، متمرکز است. اپل از مردم می‌خواهد که احساس کنند که برای مراقبت از سلامتی خود قدرت دارند و آموزش دیده‌اند.

اگر به مصاحبه کامل معاون سلامت اپل در سایر موضوعات گفتگو شامل دیدگاه اپل در مورد حفظ حریم خصوصی سلامت، هزینه دستگاه‌های اپل، نحوه تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه کاری باید انجام شود و موارد دیگر علاقه دارید.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما