اپل واچ با نمایشگر میکرو ال ای دی سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ - در حالی که بسیاری از گزارش‌ها به سال ۲۰۲۴ برای عرضه اپل واچ اولترا با صفحه نمایش micro-LED اشاره دارند، راس یانگ تحلیلگر معتبر نمایشگر نظر متفاوتی دارد.

اپل واچ با نمایشگر میکرو ال ای دی سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،راس یانگ تحلیلگر نامی صنعت صفحه نمایش، امروز دوباره تاکید کرده که اولین اپل واچ با فن‌آوری میکرو ال ای دی (micro-LED) در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. یانگ پیش‌تر هم جدول زمانی ۲۰۲۵ را برای این محصول عنوان کرده بود، اما او حالا ادعا کرده که گزارش امروزش مورد اطمینان‌تر است، زیرا از تامین کننده اپل Osram به دست آمده است.

اسرام در گزارش مالی سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ خود اظهار کرده که قصد دارد گزارش درآمدهای حاصل از فن‌آوری میکرو ال ای دی خود را در سال ۲۰۲۵ آغاز کند و یانگ هم نشان داده که این اطلاعات مربوط به یک اپل واچ با نمایشگر micro-LED است. بیانیه اسرام به شرح زیر است:

اجازه دهید اکنون اطلاعات اضافی مربوط به برنامه توسعه و صنعتی‌سازی خود را برای فن‌آوری میکرو ال ای دی ارایه دهیم. بر اساس آخرین اطلاعات موجود و ارزیابی آنها، می‌توان اضافه کرد که در حال حاضر انتظار داریم در سال ۲۰۲۵ گزارش درآمدهای مربوطه از فن‌آوری میکرو ال ای دی خود را آغاز کنیم.

همچنین می‌توانیم تایید و تاکید کنیم که تعامل مشتری در این زمینه بسیار عمیق، قابل توجه و فعال است. بازخورد بازاری که ما دریافت کردیم به وضوح تایید می‌کند که ما در فن‌آوری میکرو ال ای دی دارای موقعیت رهبری استراتژیک هستیم و پیشرو برای صنعتی‌سازی با حجم بالای این فن‌آوری نسل بعدی هستیم.

تا به حال چندین منبع مانند جف پو تحلیلگر سرشناس، تایید کرده‌اند که اپل در حال کار بر روی اپل واچ با صفحه نمایش میکرو ال ای دی است؛ در عین اینکه بسیاری شایعات به سال ۲۰۲۴ اشاره دارند، اما ظاهرا راس یانگ باور ندارد که تا بهار سال ۲۰۲۵ شاهد این فن‌آوری در نمایشگرهای اپل واچ باشیم.

یانگ جزییاتی در مورد اندازه نمایشگر ارایه نکرده است، اما اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که اندازه آن به ۲٫۱ اینچ خواهد رسید که مناسب بزرگترین اپل واچ اپل، یعنی مدل اولترا خاوهد بود. اپل واچ اولتار که سپتامبر ۲۰۲۲ (شهریور ۱۴۰۱) معرفی شد، دارای یک صفحه نمایش ۱٫۹۲ اینچی است که بزرگتر از نمایشگر ۱٫۷۷ اینچی سری ۸ است.

فن‌آوری میکرو ال ای دی از ال ای دی‌های میکروسکوپی استفاده می‌کند که پیکسل‌ها را تشکیل می‌دهند و رنگ‌های دقیق‌تر، نسبت کنتراست بالا برای بهبود ویژگی HDR و مشاهده در شرایط نوری غیربهینه، پشتیبانی از دید در زوایای بازتر، شانس کمتر سوختن صفحه نمایش در طول زمان در مقایسه با فن‌آوری‌هایی مانند اولد، زمان پاسخ سریع‌تر و تاخیر کمتر برای نرخ‌های تازه‌سازی بالاتر، و مصرف انرژی کمتر را به ارمغان می‌آورد.

اپل هنوز در مراحل اولیه توسعه اپل واچ با صفحه نمایش میکرو ال ای دی است، بنابراین جدول زمانی که در گزارش امروز آمده، شاید در طول سال تغییر کند. یانگ به لطف ارتباطات خود با اهالی صنعت نمایشگر، اغلب اطلاعات دقیقی را ارایه می‌دهد، اما گاهی اوقات زمانی که برنامه‌های اپل در حال تکامل است، زمان‌بندی‌هایی که این تحلیلگر گزارش می‌دهد با تغییر مواجه می‌شوند.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما