Microsoft Authenticator پشتیبانی از اپل واچ را پایان داد

اقتصاد ۱۰۰ - اپلیکیشن کاربردی Microsoft Authenticator به تازگی پشتیبانی از اپل واچ را پایان می‌دهد.

Microsoft Authenticator پشتیبانی از اپل واچ را پایان داد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ، این بدان معناست که کاربران این سری ساعت‌های هوشمند دیگر نمی‌توانند برای ورود به اکانت خود از این محصولات پوشیدنی استفاده کنند. در حالی که بروزرسانی جدید اپلیکیشن Microsoft Authenticator قابلیت‌های این اپ را برای اپل واچ از دسترس خارج کرده اما مایکروسافت همچنان قابلیت دریافت نوتیفیکیشن‌های اپ را در ساعت در دسترس قرار داده است.

مایکروسافت اولین بار در سال 2018 اپ Authenticator را برای اپل واچ معرفی کرد و از آن زمان تاکنون این اپلیکیشن مدیریت MFA برای بسیاری از افراد که به دنبال ساده‌سازی احراز هویت و ورود به اکانت‌های خود بوده‌اند کارآمد ظاهر شده است. کاربرانی که با این اپ آشنا هستند می‌دانند که به جای وارد کردن رمز  و مشخصات دیگر، در اکانت‌های که از قابلیت‌های MFA پشتیبانی می‌کنند مانند خود اکانت مایکروسافت می‌توان تنها با تایید در اپ به اکانت بر روی هر دستگاهی وارد شد.

طبق اعلام وب‌سایت ورج اولین بار در ماه دسامبر پس از آنکه مایکروسافت بخش FAQ را بی سروصدا بروزرسانی کرد اخباری مبنی بر غیرفعال سازی Authenticator در اپل واچ منتشر شد. با این حال فعلا مشخص نیست که چرا مایکروسافت پشتیبانی از اپل واچ را به طور کامل حذف کرده است.

Microsoft Authenticator اپل واچ

یکی از دلایل احتمالی آن که تخمین زده شده می‌تواند ناسازگاری سیستم عامل watchOS اپل با مایکروسافت Authenticator باشد. روند عدم پشتیبانی اپلیکیشن‌های بزرگ در watchOS تازه نیست و در چند سال گذشته این اکوسیستم همراه اپلیکیشن‌هایی مانند Pokémon Go ،Uber و Instagram را از دست داده است. با این حال در بین تمام این برنامه‌ها، Microsoft Authenticator را می‌توان کاربردی ترین برنامه‌ها دانست و از دست رفتن آن می‌تواند برای دارندگان اپل واچ خبر بدی باشد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما