ثبت پتنت جدید اپل برای تعبیه دوربین در اپل واچ

اقتصاد ۱۰۰ - اپل به تازگی یک ثبت اختراع جدید در 7 فوریه انجام داده و طبق آن این کمپانی احتمالا در نظر دارد یک دوربین یکپارچه را برای کار و قرارگیری در اپل واچ در دسترس قرار دهد.

ثبت پتنت جدید اپل برای تعبیه دوربین در اپل واچ

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،طبق اطلاعات منتشر شده در پتنت، اپل با توسعه این قابلیت می‌تواند به کاربر این امکان را دهد که صفحه ساعت را برای تهیه عکس تغییر دهد، سپس عکس مورد نظر را بگیرد و پس از آن صفحه اصلی ساعت را در حالت اولیه خود قرار دهد!

طرح جدید اپل برای استفاده از دوریبن برای اپل واچ یکی از اولین تلاش‌های این کمپانی برای توسعه ساعت‌های هوشمند با عملکردهای مرتبط با دوربین است. Apple در سال 2019 جایزه‌ای در خصوص سنسور نوری منعطف و یکپارچه در محصولات پوشیدنی خود دریافت کرد. با این حال طرح جدید شاید برای بسیاری از کاربران جذاب نباشد و قابلیت استفاده از دوربین بیشتر در گوشی‌های هوشمند رواج یافته است.

اپل واچ دوربین

در صورت در دسترس بودن و نهایی شدن این ویژگی، این قابلیت به کاربر این امکان را می‌دهد که با چرخش دوربین بتواند از مچ دست عکس بگیرد. با این وجود اپل اولین شرکتی نیست که برای استفاده از دوربین در دستگاه‌های قابل حمل و پوشیدنی تلاش کرده و سامسونگ نیز در 2013 با عرضه اولیه Galaxy Gear این کار را انجام داد.

با این حال با عرضه اپل واچ، علاقه کاربران به استفاده از دوربین 1.9 مگاپیکسلی گلکسی Gear کاهش یافت. با رواج فناوری‌های دوربین در دستگاه‌های پوشیدنی و قابل حمل، پیشنهاد انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از فیلمبرداری خصوصی از افراد مطرح شده و به نوعی با همه‌گیر شدن دسترسی به تجهیزات عکس‌برداری و فیلم‌برداری قوانین مرتبط مانند Video Voyeurism Prevention Act نیز در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز