رندرهای جدید از آیفون ۱۵

اقتصاد ۱۰۰ - با وجود اینکه ماه‌ها تا معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۵ فاصله داریم، اما از همین حالا روند انتشار رندرهای این گوشی‌ها منتشر شده است.

رندرهای جدید از آیفون ۱۵

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازدیجی کالامگ ،همانطور که می‌توانید ببینید، این گوشی دیگر دارای ناچ نیست و قرار است با بریدگی نمایشگر موسوم به جزیره پویا راهی بازار شود. در حال حاضر فقط مدل‌های پرو آیفون ۱۴ از این مشخصه بهره می‌برند و مدل‌های استاندارد دارای ناچ همیشگی هستند. بنابراین سال آینده تمام مدل‌های آیفون ۱۵ از این مشخصه بهره‌مند می‌شوند و در این زمینه دیگر شاهد تفاوتی بین آن‌ها نخواهیم بود.

آیفون 15

همچنین در این رندرها می‌توانیم قرارگیری پورت USB-C در بدنه‌ی این گوشی را مشاهده کنیم. چند ماه قبل شایعاتی منتشر شد که در آن‌ها آمده بود اپل فقط برای مدل‌های پرو آیفون ۱۵ پورت USB-C استفاده می‌کند. اما با توجه به محدودیت‌های تعیین شده از طرف اتحادیه اروپا، مدیران اپل حتی اگر چنین قصدی هم داشتند نمی‌توانستند آن را عملی کنند. از نظر ماژول دوربین، این گوشی تفاوتی با نسل قبلی ندارد و همچنان شاهد بهره‌گیری از دوربین دوگانه هستیم و خبری از سنسور LiDAR نیست.

طبق این رندرها، آیفون ۱۵ از نمایشگر ۶.۲ اینچی استفاده می‌کند که اندکی بزرگ‌تر از نسل قبلی محسوب می‌شود. رزولوشن و رفرش ریت این نمایشگر فاش نشده ولی به احتمال زیاد در این زمینه شاهد تغییری نخواهیم بود. در این رندرها خبری از دکمه‌های لمسی نیست و این گوشی برخلاف مدل‌های پرو آیفون‌ ۱۵ قرار است با همان دکمه‌های همیشگی به دست کاربران برسد.

البته این رندرها بر مبنای فایل‌های CAD طراحی شده‌اند و ممکن است طی ماه‌های آینده تغییرات جزئی روی آیفون‌ها عملی شود. اما با توجه به رویکرد اپل و البته اخبار منتشر شده، به احتمال زیاد تغییر خاصی عملی نخواهد شد و مدل نهایی از همین طراحی بهره می‌برد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما