مینگ چی کو دوباره ادعاهای خود درباره دکمه‌های آیفون ۱۵ پرو را تکرار کرد

مینگ چی کو که پیش‌تر هم گفته بود اپل در سری آیفون ۱۵ پرو از دکمه فیزیکی استفاده نخواهد کرد، امروز باز هم به تشریح دکمه‌های جدید این دستگاه پرداخته است.

مینگ چی کو دوباره ادعاهای خود درباره دکمه‌های آیفون ۱۵ پرو را تکرار کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،در اکتبر سال گذشته (مهر ۱۴۰۱) مینگ چی کو تحلیلگر معتبر اپل، اظهار داشت که آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس بدون هیچ دکمه فیزیکی قابل فشار دادن عرضه خواهد شد؛ حالا امروز کو دوباره به این مطلب بازگشته و به طور اساسی همان مطالب را تکرار کرده است.

طبق آخرین ارزیابی این تحلیلگر از شرکای زنجیره تامین اپل، آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس همچنان در نیمه دوم سال جاری میلادی بدون دکمه قابل کلیک وارد بازار خواهند شد.

اپل در این مدل‌ها به جای دکمه فیزیکی فشاری، از دکمه‌هایی استفاده می‌کند که توسط موتورهای تپتیک اضافی، حس فشار دادن دکمه را القا می‌کنند، چیزی شبیه به دکمه هوم آیفون SE اما در سطحی پیشرفته‌تر.

شرکت «Cirrus Logic» شرکتی است که از این حرکت اپل سود زیادی می‌برد، زیرا تامین کننده انحصاری آی سی کنترلر موتور تپتیک برای دکمه‌های این سبکی است. کو معتقد است که اگر کاربران به خوبی به این نوع دکمه‌ها واکنش نشان دهند، ممکن است سایر شرکت‌ها هم به سرعت از اپل الهام بگیرند و از دکمه‌هایی با این سبق و سیاق برای محصولات آینده خود استفاده کنند.

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما