تصویر فاش شده از قاب شیائومی ۱۳ اولترا ماژول دوربین عظیم آن را نشان می‌دهد

شیائومی ۱۳ اولترا به احتمال زیاد در ماه آوریل میلادی معرفی خواهد شد.

تصویر فاش شده از قاب شیائومی ۱۳ اولترا ماژول دوربین عظیم آن را نشان می‌دهد

تا چند روز دیگر شیائومی سری پرچمدار خود شامل دو مدل شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو را برای بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد و جزئیات قیمتی این دو گوشی را نیز به طور رسمی اعلام خواهد کرد. با این وجود، همچنان جای خالی مدل اولترا به عنوان یک محصول پرمیوم در سری پرچمدار شیائومی ۱۳ حس می‌شود. در این راستا، شایعات و گزارش‌های غیر رسمی زیادی پیرامون نسخه پرمیوم سری شیائومی ۱۳ موسوم به شیائومی ۱۳ اولترا در دسترس قرار گرفته است که خبر از عرضه این گوشی تا چند ماه دیگر می‌دهند. 

حالا امروز نیز در طی گزارشی جدید تصاویری از قاب سیلیکونی شیائومی ۱۳ اولترا منتشر شده است که ماژول دوربین بزرگ آن را نشان می‌دهند. همانطور که در این تصاویر مشخص است، ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل گوشی شیائومی میزبان چهار سنسور خواهد بود. به علاوه، طراحی حاضر در تصویر واقعی شیائومی ۱۳ اولترا با ظاهر قاب سیلیکونی این گوشی کاملا مطابقت دارد و به نظر می‌رسد طراحی پرچمدار پرمیوم شیائومی در فاز نهایی توسعه قرار دارد.

شایان ذکر است شیائومی 12S اولترا نیز از ماژول دوربین بزرگی بهره می‌برد که شباهت زیادی به جزیره دوربین شیائومی ۱۳ اولترا دارد.در این راستا، به نظر می‌رسد چینش دوربین‌ها در نسل جدید گوشی اولترا شیائومی تغییر پیدا کرده است طبق این تصاویر، سمت راست بدنه شیائومی ۱۳ اولترا میزبان کلیدهای فیزیکی پاور و کنترل حجم صدا خواهد بود در حالی که بخش بالایی بدنه در خود میکروفون و اسپیکر را جای داده است. 


 

در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی ۱۳ اولترا به احتمال زیاد در بازه زمانی ماه مارس تا آوریل معرفی خواهد شد. از آنجایی که گوشی‌های اولترا شیائومی محصولاتی با دوربین‌های قدرتمند هستند، شایعات اذعان داشته‌اند شیائومی ۱۳ اولترا از سنسور ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی IMX989 سونی و لرزشگیر تصویر Gimbal‌ بهره خواهد برد. سنسور پرچمدار IMX989 قبلا نیز در گوشی شیائومی 12S‌ اولترا به کار رفته بود. از دیگر مشخصات فنی احتمالی محصول پرمیوم شیائومی می‌توان تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو را نام برد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما