شیائومی ۱۳ لایت از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد

اقتصاد ۱۰۰ -نسخه‌ میان‌رده سری شیائومی ۱۳ امروز در لیست یک فروشگاه آنلاین دیده شد و لیست مشخصات فنی آن فاش شد.

شیائومی ۱۳ لایت از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام، همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، سری شیائومی ۱۳ شامل سه مدل شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی ۱۳ لایت در تاریخ ۲۷ فوریه مصادف با ۷ اسنفد برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. نسخه‌ میان‌رده این سری پرچمدار یعنی شیائومی ۱۳ لایت مدل جدیدی محسوب می‌شود که از ابتدا روانه بازارهای جهانی خواهد شد. شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که شیائومی ۱۳ لایت نسخه بازار جهانی شیائومی CIVI 2 محسوب می‌شود. حالا امروز این گوشی هوشمند در لیست یک فروشگاه اروپایی به نام Cyberport قرار گرفته است و لیست مشخصات فنی آن فاش شده است. 

طبق لیست این فروشگاه، شیائومی ۱۳ لایت در کانفیگ پایه حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۴۹۹ یورویی عرضه خواهد شد. به علاوه، گزارش شده است که کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی با برچسب قیمتی ۵۴۹ یورویی همراه خواهد بود. البته قیمت و لیست مشخصات فنی شیائومی ۱۳ لایت اندکی پس از بارگذاری در سایت فروشگاه Cyberport حذف شد و در حال حاضر مشخص نیست که اطلاعات مربوط به برچسب قیمتی این گوشی دقیق است و یا در آینده تغییر خواهد کرد. 

براساس آنچه در لیست مشخصات فنی شیائومی ۱۳ لایت ذکر شده است، نسخه میان‌رده سری شیائومی ۱۳ از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک بهره خواهد برد که در حال حاضر در گوشی‌های اندکی به کار رفته است. به علاوه، گزارش شده است کوالکام در نظر دارد نسل جدید این تراشه که احتمالا اسنپدراگون ۷ پلاس نسل یک یا اسنپدراگون ۷ نسل دو نام خواهد داشت را توسعه دهد. 

شایان ذکر است شیائومی ۱۳ لایت در پنل پشتی خود میزبان دوربین سه‌گانه شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین شیائومی ۱۳ لایت به نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. تراکم پیکسلی این نمایشگر نیز برابر با 402ppi است.

در نهایت باید اشاره کرد که منبع تغذیه شیائومی ۱۳ لایت باتری ۴۵۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی است. برخلاف اکثر گوشی‌های حال حاضر بازار، شیائومی ۱۳ لایت با آداپتور شارژ عرضه خواهد شد. متأسفانه گوشی جدید شیائومی از اندروید ۱۲ بهره می‌برد. به علاوه، شیائومی ۱۳ لایت در سه رنگ آبی، مشکی و صورتی روانه بازار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما