گلکسی اس ۲۳ FE‌ احتمالا با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک عرضه خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ -نسخه میان‌رده سری گلکسی اس ۲۳ به احتمال زیاد نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

گلکسی اس ۲۳ FE‌ احتمالا با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک عرضه خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،سامسونگ با معرفی سری FE قصد داشت تا تجربه کاربری سری پرچمدار گلکسی اس را با قیمتی ارزان‌تر در اختیار کاربران قرار دهد. با این وجود، برنامه‌های غول فناوری کره جنوبی مطابق انتظار پیش نرفت و گوشی‌های سری گلکسی FE چندان حضور موفقی در بازار نداشت. حالا اما به نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد سری FE را با رونمایی و عرضه نسخه میان‌رده سری گلکسی اس ۲۳ احیا کند چرا که اخیرا شایعه‌ای ادعا کرده است گلکسی اس ۲۳ FE احتمالا در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری توئیتری به نام OreXDA به ذکر دیگر جزئیات مربوط به گوشی جدید سامسونگ پرداخته است. 

طبق گزارش این افشاگر، گلکسی اس ۲۳ FE‌ به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز خواهد بود تا برچسب قیمتی این گوشی کاهش پیدا کند. در حالی که شاید تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک سخت‌افزاری قدیمی نسبتا قدیمی محسوب شود، همچنان قادر است اکثر پردازش‌های سنگین را انجام دهد و تجربه کاربری یک دستگاه پرچمدار را برای کاربر به ارمغان بیاورد. به علاوه،‌ تولیدکنندگان می‌توانند با خرید یک سخت‌افزار قدیمی گوشی‌های هوشمند خود را با هزینه کمتری توسعه دهند و آن را با قیمت کمتری به دست مصرف‌کننده برساند. 

در کنار تراشه پرچمدار کوالکام، انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۳ FE‌ به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی امولد مجهز شود. از آن سو، احتمالا گلکسی اس ۲۳ FE از یک و یا دو دوربین مشابه دو گوشی گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس بهره خواهد برد. شایان ذکر است در حال حاضر نمی‌توان به درستی این شایعات اطمینان داشت چرا که هنوز زمان زیادی تا معرفی گلکسی اس ۲۳ FE باقی مانده است. البته OreXDA افشاگری خوش‌سابقه است که قبلا نیز گزارش‌های دقیقی را منتشر کرده بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که با عرضه گلکسی اس ۲۳ FE در نیمه دوم سال جاری میلادی (سه‌ماهه سوم و یا چهارم سال ۲۰۲۳)، رقابت بین‌ گوشی‌های میان‌رده پرمیوم بازار به اوج خواهد رسید چرا که سایر برند‌های حاضر در بازار نیز گوشی‌های خود را برای رقابت با سامسونگ معرفی خواهند کرد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما