اولین تیزر گوشی وان پلاس ۱۱ کانسپت منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - دستگاه مفهومی برند وان پلاس در پنل پشتی خود میزبان خطوط نوری گسترده‌ای است!

اولین تیزر گوشی وان پلاس ۱۱ کانسپت منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ، وان پلاس قصد دارد در طی رویداد کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۳ که هفته بعد برگزار می‌شود از دستگاه مفهومی جدیدی رونمایی کند که وان پلاس ۱۱ کانسپت نام دارد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اولین تیزر رسمی این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شده است که طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. در این راستا، در بخش پشتی گوشی وان پلاس ۱۱ کانسپت خطوط نوری قرار گرفته است که تمام پنل پشتی را فرا گرفته است و به دور ماژول دوربین نیز کشیده شده است. به علاوه، به نظر می‌رسد ماژول دوربین این گوشی نیز در مقایسه با وان پلاس ۱۱ مقداری بزرگ‌تر شده است. 

برند وان پلاس در یک اعلامیه رسمی اذعان داشته است که طراحی لوله‌ای وان پلاس ۱۱ کانسپت از رنگ آبی بهره می‌برد و به رگ‌های خونی بدن انسان نیز شباهت دارد. به علاوه، این برند چینی گفته است که خطوط نوری وان پلاس ۱۱ کانسپت در طراحی شیشه‌ای یکپارچه‌ای قرار گرفته‌اند که زیبایی خاصی به دستگاه بخشیده است. طبق ادعای وان پلاس، این طراحی جدید از دریاچه‌های یخچالی الهام گرفته شده است. 

شایان ذکر است که هنوز مشخص نیست خطوط نوری پنل پشتی وان پلاس ۱۱ کانسپت دقیقا چه کاربردی دارد. در این راستا، احتمال دارد خطوط نوری آبی‌رنگ وان پلاس ۱۱ کانسپت عملکردی به مانند بخش‌های نوری Nothing Phone (1) داشته باشند و یا برای انجام وظیفه‌ای مخصوص به مانند خنک کردن دستگاه قابل تنظیم باشند. 

در نهایت باید اشاره کرد که گوش وان پلاس ۱۱ کانسپت احتمالا در طی افتتاحیه کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ یعنی تاریخ ۲۷ فوریه سال جاری میلادی مصادف با ۸ اسنفد برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما