مشخصات سخت افزاری وان پلاس نورد ۳ فاش شدند

اقتصاد ۱۰۰ - به تازگی شاهد افشای مشخصات سخت افزاری احتمالی گوشی وان پلاس نورد ۳ توسط افشاگری در شبکه اجتماعی توییتر بودیم.

مشخصات سخت افزاری وان پلاس نورد ۳ فاش شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،در امروز یکی از افشاگران فعال در شبکه اجتماعی توییتر، مشخصات سخت افزاری گوشی میان رده وان پلاس نورد ۳ را فاش کرده است. لازم به ذکر بوده که این افشاگر، چندان شناخته شده نیست و به همین دلیل، نمی‌توان این اطلاعات را رسمی قلمداد کرد. به ادعای افشاگر ذکر شده، وان پلاس نورد ۳ دارای نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده و پردازنده آن نیز از نوع مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰۰ یا ۸۲۰۰ خواهد بود.


 

اشاره‌ای به ظرفیت حافظه داخلی و میزان حافظه رم گوشی نشده است؛ اما در بخش دوربین، احتمالا شاهد یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهیم بود که توسط یک دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی (احتمالا از نوع التراواید) همراهی می‌شود. در سوی دیگر، این افشاگر ادعا کرده که دوربین سلفی وان پلاس نورد ۳، رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل را دارد. این گوشی احتمالا دارای یک باتری ۴۵۰۰ یا ۵۰۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

بازار شایعات گوشی‌های وان پلاس، در چند وقت اخیر حسابی داغ بوده و مدتی پیش، شاهد افشای مشخصات سخت افزاری وان پلاس نورد CE 3 نیز بودیم که به همین سری از گوشی‌های وان پلاس تعلق دارد. به گفته شایعات، وان پلاس نورد CE 3 به همراه نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی روانه بازار خواهد شد. پردازنده این گوشی، از نوع کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ بوده و توسط ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. در بخش دوریبن، وان پلاس نورد CE 3 قرار است تا از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کرده و دو دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی نیز که احتمالا سنسور عمق و دوربین ماکرو هستند؛ در کنار آن به چشم می‌خورند.

درباره مشخصات سخت افزاری فاش شده از گوشی وان پلاس نورد ۳ چه فکر می‌کنید؟ آیا این گوشی نیز موفق شده تا به گزینه مناسبی در بین محصولات میان رده برای کاربران تبدیل شود؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : قیمت طلا و سکه در شروع چهارمین روز هفته با افزایش بازگشایی شد.

اخبار سلامت

سینما در سینما