وارونه گذاشتن قلم اس پن در گلکسی اس ۲۳ الترا آسیبی به دستگاه نمی‌رساند

اقتصاد ۱۰۰ - به نظر رسیده که وارونه گذاشتن قلم اس پن در گلکسی اس ۲۳ الترا، همانند نسل پیشین هیچ آسیبی به دستگاه وارد نخواهد کرد.

وارونه گذاشتن قلم اس پن در گلکسی اس ۲۳ الترا آسیبی به دستگاه نمی‌رساند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،در این دوره و زمانه، وجود قلم استایلس در گوشی‌ها به امر بسیار نادری تبدیل شده و در سال‌های اخیر، شاید معروف‌ترین گوشی‌های دارای استایلس شامل سری گلکسی نوت و گوشی‌های الترای سری گلکسی اس سامسونگ باشند. یکی از مشکلات قدیمی در سری گلکسی نوت، به وارونه گذاشتن قلم در این گوشی‌ها بر می‌گردد؛ این امر، موجب آسیب به درگاه مخصوص قلم می‌شد.

خوشبختانه، این مشکل در پرچمدار اصلی جدید سامسونگ یا همان گلکسی اس ۲۳ الترا نیز وجود نداشته و همانند نسل پیشین، امکان وارونه گذاشتن قلم در این گوشی وجود ندارد. طراحی درگاه اس پن در گلکسی اس ۲۳ الترا، به صورتی بوده که قلم در حالت وارونه وارد دستگاه نشود و به همین دلیل، آسیبی به درگاه و استایلس نیز وارد نخواهد شد.

مشکل وارونه گذاشتن قلم در سال ۲۰۱۵ و در هنگام عرضه گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۵، بسیار جدی محسوب می‌شد و اگر کاربران قلم را به شکل وارونه وارد دستگاه می‌کردند؛ استایلس درون گوشی گیر کرده و دیگر امکان خارج کردن آن نیز وجود نداشت. سامسونگ سپس در نسل بعدی این گوشی یا همان گلکسی نوت ۷، این مشکل را برطرف کرد. البته همانطور که می‌دانید؛ گلکسی نوت ۷ مشکلات بسیار جدی‌تر از این امر را داشت!


 

باید گفت که تکنولوژی به کار رفته برای قلم اس پن در گلکسی اس ۲۳ الترا، دقیقا مشابه نسل گذشته یا همان گلکسی اس ۲۲ الترا بوده و شاهد هیچگونه تغییر خاصی در این بخش نیستیم. تنها آپگرید‌هایی که در این نسل شاهد آنها هستیم؛ شامل سنسور جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی آیزوسل HP2 و چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم برای گلکسی می‌شوند.


 

درباره گلکسی اس ۲۳ الترا و تغییرات صورت گرفته در آن چه فکر می‌کنید؟ آیا در گذشته، با مشکل گیر کردن قلم اس پن در گلکسی نوت ۵ روبرو شده‌اید؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما