RTX 4090 لپ تاپ 2.7 درصد از RTX 3090 Ti نسخه دسکتاپ سریع تر است

اقتصاد ۱۰۰ - لپ تاپ ریزر Blade 18 مجهز به جدیدترین پردازنده مرکزی نسل سیزدهم اینتل HX و آخرین GPU رده بالای لپ تاپ انویدیا RTX 4090 است و در حال حاضر این بهترین سخت افزاری است.

RTX 4090 لپ تاپ 2.7 درصد از RTX 3090 Ti نسخه دسکتاپ سریع تر است

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،ریزر Blade 18 با عرضه در بازار و با این پیکربندی سخت‌افزاری و پشتیبانی از RTX 4090 توجهات را به خود جلب کرده اما این لپ تاپ قیمت بالایی دارد، با این حال عاشقان قطعات سخت افزاری و افرادی که از پس هزینه‌های این لپ تاپ برمی‌آیند، این لپ تاپ را خریداری کرده‌اند. در همین راستا یکی از افرادی که این لپ تاپ را تهیه کرده کاربر ردیت با نام Kelzs است که توانسته Razer Blade 18 را با پشتیبانی از RTX 4090 به قیمت 4,500 دلار خریداری کند.

ریزر بلید 18 به معنای واقعی کلمه یکی از بهترین لپ تاپ‌های حال حاضر بازار با سخت‌افزار قدرتمند است اما با این حال به نظر می‌رسد که کمپانی سازنده قابلیت‌های تنظیم قدرت و پرفورمنس لپ تاپ را نیز در دسترس قرار داده است. در همین راستا نرم‌افزار اختصاصی Razer Synapse به کاربران اجازه می‌دهد که پروفایل پاور لپ تاپ را تغییر دهند و این در حالی است که با MSI Afterburner می‌توان GPU لپ تاپ را اورکلاک کرد.

ریزر Blade 18 RTX 4090

همه‌ی این‌ها همراه با ویژگی کاهش ولتاژ از طریق Intel XTU و غیرفعال‌سازی پردازنده گرافیکی یکپارچه از طریق بایوس، باعث می‌شود که پردازنده گرافیکی RTX 4090 برای رسیدن به حداکثر پرفورمنس تلاش خود را به کار گیرد. در همین رابطه با چنین پیکربندی و تظیماتی این لپ تاپ توانسته با استفاده از GPU انویدیا RTX 4090 نسخه لپ تاپ عملکردی 2.7 درصدی بیشتر از RTX 3090 Ti دسکتاپ ارائه دهد.

در واقع پردازنده پرچمدار جدید انویدیا در بخش لپ تاپ از رده بالاترین پردازنده گرافیکی دسکتاپ نسل قبل خود کمپانی بهتر است. در این تست مشاهده شده که RTX 4090 لپ تاپ نزدیک به 72 درصد از RTX 3080 Ti نسخه لپ تاپ سریع‌تر است. با این وجود نسخه دسکتاپ RTX 4090 نزدیک به 61 درصد از ورژن لپ تاپ سریع‌تر گزارش شده است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما