دوربین آنر مجیک ۵ پرو هنوز نیامده، یک رکورد گینس را ثبت کرد

اقتصاد ۱۰۰ - یک رکورد گینس به‌تازگی شکسته شده که دوربین گوشی آنر مجیک 5 پرو – Honor Magic5 Pro در ثبت شدن آن دخیل بوده است. اما ماجرا چیست؟

دوربین آنر مجیک ۵ پرو هنوز نیامده، یک رکورد گینس را ثبت کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، شرکت چینی آنر خودش را آماده رونمایی از گوشی‌های جذاب سری Magic5 در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2023) می‌کند که ۱۲ روز دیگر برگزار خواهد شد. علاوه بر اینکه گوشی‌های پرچمدار جدید این شرکت رونمایی می‌شوند، گوشی تاشو آن‌ها به‌نام آنر مجیک Vs نیز آماده ورود به بازارهای جهانی خواهد شد.

این برند چینی با شعار «فراتر از کهکشان» به جنگ گوشی‌های اندرویدی کمپانی سامسونگ خواهد رفت. در یکی از فعالیت‌های تبلیغاتی آنر، پوستری منتشر شده که ظاهراً به ثبت یک رکورد گینس توسط گوشی آنر مجیک ۵ پرو اشاره شده است. اما ماجرا چیست؟

ظاهراً آنر با یک بسکتبالیست برای ثبت طولانی‌ترین فاصله بین پاها در یک پرتاب اسلم دانک همکاری کرده است. این ورزشکار که پیوتر گرابوفسکی نام دارد، در حالی موفق به ثبت این رکورد در لندن انگلستان شده که توسط دوربین گوشی Honor Magic5 Pro از آن فیلمبرداری شده است. این گوشی‌ساز چینی می‌گوید، دوربین پرچمدار جدید آن‌ها به‌لطف هوش مصنوعی می‌تواند تمام حرکات را به‌خوبی ضبط کند.

ثبت یک رکورد گینس با دوربین آنر مجیک 5 پرو

ثبت یک رکورد گینس با دوربین آنر مجیک ۵ پرو

این گوشی در ۵ رنج مختلف قادر به تصویربرداری است. آن‌ها شامل ۰.۵ برابری برای عکاسی اولترا واید، ۱ برابری برای عکاسی معمولی , ۳.۵ و ۵ برابری برای عکاسی زوم یا تله فوتو می‌شوند.

مشخصات فنی فاش شده از سری آنر مجیک ۵

بسیاری از مشخصات فنی گوشی‌های سری آنر مجیک ۵ هنوز هم فاش نشده‌اند. بر اساس شایعات، این گوشی‌ها در دو نسخه رد مجیک ۵ و رد مجیک ۵ پرو عرضه خواهند شد. گوشی‌هایی که به چیپست توانمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام مجهز می‌شوند و می‌خواهند گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ را به چالش بکشند.

ماژول دوربین پشتی این گوشی دارای لنزی است که زوم دیجیتال/هیبرید ۱۰۰ برابری را ارآئه می‌کند. این دو گوشی به نمایشگرهای اولد با نرخ رفرش بالا (احتمالاً ۱۲۰ هرتزی) مجهز خواهند بود. همچنین باتری آن‌ها با توان ۶۶ واتی شارژ می‌شود و روی آن‌ها سیستم عامل اندروید ۱۳ با پوسته سفارشی Magic OS 7 نصب است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما