پرچمدار بعدی شیائومی با نام 13S اولترا به نمایشگاه MWC 2023 می‌آید

برای رونمایی از شیائومی 13 اس اولترا – Xiaomi 13S Ultra با دوربین لایکا در کنگره جهانی موبایل 2023، آماده شوید.

پرچمدار بعدی شیائومی با نام 13S اولترا به نمایشگاه MWC 2023 می‌آید

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از گجت نیوز، شیائومی قصد رونمایی از یک پرچمدار جدید را دارد. گفته می‌شود این گوشی با نام شیائومی 13S اولترا در MWC 2023 معرفی خواهد شد. ناگفته نماند که کنگره جهانی موبایل، از تاریخ 8 اسفند در شهر بارسلونا گشایش خواهد یافت.

البته شیائومی هنوز حضور خود را در این رویداد اعلام نکرده و فعلا چیزی هم از پرچمدار بعدی، بروز نداده است. با وجود این، گزارش‌ها از همکاری کمپانی چینی با برند معروف سازنده دوربین، Leica در ساخت این گوشی حکایت دارند. اتفاقا سایر مدل‌های سری شیائومی 13 هم به دوربین لایکا مجهز هستند.

برای مدل اولترا نیز مانند شیائومی ۱۳ پرو، تجهیز به یک سنسور ۱ اینچی پیش‌بینی می‌شود. همچنین شایعاتی از وجود یک دوربین پریسکوپی جدید با عملکردی خیره‌کننده در شیائومی ۱۳ اس اولترا منتشر شده است.

انتظار می‌رود این پرچمدار را با دوربین چهارگانه ملاقات کنیم و همه آن‌ها، سنسور 50 مگاپیکسلی داشته باشند. به هر حال، مدل‌های Ultra شیائومی همواره به داشتن دوربین‌های باکیفیت معروف بوده‌اند.

شیائومی 12S اولترا

شیائومی 12S اولترا

جانشین شیائومی ۱۲ اس اولترا، احتمالا صفحه نمایش +QHD و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 هم خواهد داشت. با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل، اطلاعات بیشتری از این گوشی بیرون خواهد آمد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما