نام تراشه اختصاصی سری گلکسی اس ۲۳ فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - سری گلکسی اس ۲۳ به نسخه شخصی‌سازی شده تراشه پرچمدار کوالکام مجهز خواهد بود.

نام تراشه اختصاصی سری گلکسی اس ۲۳ فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام، همانطور که می‌دانیم سری گکسی اس ۲۳ قرار است در تاریخ ۱ فوریه مصادف با ۱۲ بهمن رونمایی شود. این سری پرچمدار شامل سه مدل گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ الترا است که همه مدل‌های آن با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو عرضه خواهند شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، وبسایت 9to5Google با تایید شایعات قبلی اذعان داشته است که سری گلکسی اس ۲۳ به نسخه شخصی‌سازی شده تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود.

s23-2

نسخه شخصی‌سازی شده تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو از هسته اصلی با فرکانس بالاتر بهره خواهد برد. در این راستا، نام این تراشه اختصاصی همانطور که این خبرگزاری در اسناد مختلف دیده است برابر با Qulacomm Snapdragon 8 Gen 2 Mobile Platform for Galaxy است. هسته اصلی این تراشه از فرکانس ۳٫۳۶ گیگاهرتزی بهره خواهد برد در حالی که فرکانس هسته اصلی نسخه استاندارد این تراشه در حدود ۳٫۲ گیگاهرتز است. 

انتظار می‌رود دیگر ویژگی‌های فنی نسخه شخصی‌سازی شده اسنپدراگون ۸ نسل دو مشابه نسخه اصلی آن باشد. در واقع، هسته اصلی ۳٫۳۶ گیگاهرتزی این تراشه با هسته‌های پردازشی ۲٫۸ گیگاهرتزی و هسته‌های کم مصرف ۲ گیگاهرتزی همراه خواهد بود. به علاوه، شایعه شده است این تراشه اختصاصی ۴ نانومتری به جای فرایند TSMC توسط سامسونگ توسعه داده شود. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست تراشه اختصاصی اسنپدراگون ۸ نسل دو به طور گسترده عرضه خواهد شد و یا تنها به رویداد گلکسی آنپکد محدود خواهد ماند.

در نهایت باید اشاره کرد که مشخصات فنی و طراحی سری گلکسی اس ۲۳ به لطف شایعات و گزارش‌های مختلف به طور کامل فاش شده است و رویداد آنپکد سامسونگ به نوعی شکلی فرمایشی به خود خواهد گرفت.

انتهای پیام 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما