زمان رونمایی سری گوشی‌های گلکسی A سامسونگ رسما اعلام شد

نسل جدید میان‌رده‌های سری A سامسونگ در تاریخ 28 دی در هند معرفی خواهند شد.

زمان رونمایی سری گوشی‌های گلکسی A سامسونگ رسما اعلام شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازجی اس ام ،سامسونگ امروز رسما اعلام کرد که نسل جدید سری گوشی‌های میان‌رده گلکسی A که از محبوب‌ترین محصولات سامسونگ محسوب می‌شوند، در تاریخ 18 ژانویه مصادف با 28 دی در هند معرفی خواهند شد. در این راستا، غول فناوری کره جنوبی یک میکروسایت اختصاصی برای این گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد است که در آن به برخی از مشخصات فنی آن‌ها اشاره شده است. البته باید اشاره کرد در حال حاضر مشخص نیست که چند دستگاه و کدام یک محصولات موردانتظار سامسونگ در طی این رویداد معرفی می‌شوند.

اگر شایعات قبلی درست باشند، انتظار می‌رود که سه گوشی گلکسی A14، گلکسی A34 و گلکسی A54 در رویداد 28 دی سامسونگ معرفی شوند. دیروز گلکسی A14 برای کاربران آمریکای شمالی معرفی شد ولی هنوز گلکسی A34 و گلکسی A54 به طور رسمی در هیچ بازاری رونمایی نشده‌‌اند. البته به لطف گواهی‌ها و گزارش‌های غیر رسمی مختلف، با طراحی و مشخصات فنی این دو میان‌رده آشنا هستیم.

در صفحه رسمی نسل جدید سری گلکسی A اذعان شده است که این گوشی‌های هوشمند در سه رنگ مشکی، قرمز و سبز روانه بازار خواهند شد. به علاوه، تیزر رسمی سری گلکسی A تایید کرد که گوشی‌های متعلق به این سری از نمایشگر 6.6 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی برخورار خواهند بود. در این راستا، انتظار می‌رود گلکسی A34 و گلکسی A54 به نمایشگر یاد شده مجهز باشند چرا که دیروز مشخص شد گلکسی A14 از نمایشگر 90 هرتزی بهره می‌برد.


 

در نهایت باید اشاره کرد که در تیزرهای رسمی نسل جدید سری گلکسی A دوربین سه‌گانه آن نیز نمایش داده شده است که حالا از جزیره دوربین بی‌بهره است. قبلا نیز این طراحی مشابه را در رندرهای غیر رسمی گلکسی A34 و گلکسی A54 دیده بودیم. به علاوه، دوربین اصلی سری گلکسی A جدید به لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهد بود. 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما