پنج نکته درباره مک‌های جدید اپل

اقتصاد ۱۰۰-همانطور که احتمال می‌رفت اپل امروز از مک مینی و مک بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی بروزرسانی شده رونمایی کرد، حالا بیایید برخی نکات جالب را در مورد این دستگاه‌ها باهم بخوانیم.

پنج نکته درباره مک‌های جدید اپل

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،همانطور که دیروز شایعه معرفی مک بوک پروهای جدید را در امروز اعلام کردیم، این موضوع به حقیقت پیوست و امروز اپل مک بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی به روز شده خود را معرفی کرد که از قوی‌ترین و کارآمدترین تراشه‌های سیلیکونی این شرکت یعنی M2 Pro و M2 Max بهره می‌برند.

این مک بوک پروهای جدید ارتقاهای کوچک نسبت به مدل‌های قبلی که در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر ۱۴۰۰) معرفی شده بودند دارند، اما همچنان چندین ویژگی و تغییر قابل توجه جدید را به همراه دارند. در زیر ما پنج مورد از جالب‌ترین نکاتی را که باید در مورد این لپ تاپ‌های مک جدید بدانید، بیان کرده‌ایم:

  • مدل‌های خاکستری فضایی مک بوک پروهای جدید، اکنون بر خلاف قبل با کابل شارژ مگ سیف همرنگ دستگاه، یعنی خاکستری عرضه می‌شوند. پیش از این مدل‌های خاکستری فضای با کابل نقره‌ای مگ سیف عرضه می‌شدند.
  • برای اولین بار در تاریخ مک‌ها، مک بوک پرو و مک مینی به روز شده از استانداردهای وای فای 6E و بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کنند. هر دو پیشرفت در این دستگاه‌های جدید، قابلیت اطمینان و عملکرد اتصال را به ویژه در مناطق با تراکم بالا بهبود می‌بخشند.
  • در کنار تراشه‌های جدید، مک بوک پروهایی که امروز معرفی شدند، یک پورت HDMI بروزرسانی شده را نیز شامل می‌شوند که اکنون از HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کند. استاندارد HDMI 2.1 به مک بوک پرو اجازه می‌دهد که صفحه نمایشی تا رزولوشن 8K را در ۶۰ هرتز اجرا کند.
  • به لطف عملکرد بهبود یافته تراشه‌های M2 Pro  و M2 Max، مک بوک پرو ۱۶ اینچی جدید تا ۲۲ ساعت عمر باتری دارد که طولانی‌ترین عمر باتری ارایه شده در مک بوک‌ها تاکنون است.
  • مک بوک پروهای نسل قبلی فقط تا ۶۴ گیگابایت حافظه یکپارچه قابل انتخاب داشتند، اما تراشه جدید M2 Max به مشتریان امکان می‌دهد تا مک بوک پرو خود را با حداکثر میزان رم ۹۶ گیگابایت پیکربندی کنند.

مک بوک پروهای جدید از ۱۹۹۹ دلار شورع می شوند و از امروز برای پیش خرید در فروشگاه آنلاین اپل در دسترس هستند. مک بوک پرو و مک مینی به روز شده از روز سه شنبه ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) به دست مشتریان خواهند رسید.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما