پیکسل 7a در ویدئویی جدید دیده شد و طراحی آن فاش شد

نسخه میان‌رده سری پیکسل 7 از طراحی مشابه پیکسل 6a بهره می‌برد.

پیکسل 7a در ویدئویی جدید دیده شد و طراحی آن فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،امروز ویدئویی جدید از گوشی موردانتظار سری پیکسل یعنی پیکسل 7a منشتر شد که طراحی پنل جلویی و پشتی آن را نشان می‌دهد. با توجه به این ویدئو، می‌توان ادعا کرد که مدل میان‌رده سری پیکسل 7 از طراحی مشابه نسل قبلی خود یعنی پیکسل 6a برخوردار خواهد بود. به علاوه، ویدئو جدید پیکسل 7a طراحی این گوشی را که در رندرهای قبلی نیز دیده بودیم را تایید می‌کند.

براساس این ویدئو جدید که توسط یک گروه فیس‌بوکی ویتنامی به اشتراک گذاشته شده است، ماژول دوربین پیکسل 7a تفاوت خاصی با پیکسل 6a ندارد و از همان طراحی مشابه نوار فلزی بهره می‌برد. شاید بتوان نکته منفی طراحی پیکسل 7a را حاشیه نمایشگر زیاد آن دانست که در مقایسه با دیگر گوشی‌های بازار از جذابیت کمتری برخوردار است. خوشبختانه در ازای این طراحی نه چندان جذاب، گوگل نرخ نوسازی پیکسل 7a را به 90 هرتز افزایش داده است و در مقایسه با نمایشگر 60 هرتزی پیکسل 6a بهبود قابل توجهی خواهد داشت. همچنین پیکسل 7a از ویژگی دو سیم کارت نیز پشتیبانی می‌کند.

شایان ذکر است که پنل جلویی پیکسل 7a میزبان نمایشگر حفره‌دار است که به احتمال زیاد سنسور اثر انگشت در آن جای خواهد گرفت. در حال حاضر، هیچکدام از مشخصات فنی گوشی جدید گوگل مشخص نشده است ولی شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که پیکسل 7a از نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس، تراشه تنسور G2، دوربین دوگانه و شارژ بی‌سیم 5 واتی بهره خواهد برد.

در نهایت باید اشاره کرد که براساس نقشه‌راه محصولات گوگل که چندی پیش به صورت غیر رسمی فاش شد، پیکسل 7a احتمالا در بازه ماه‌های میلادی آوریل تا مه سال 2023 رونمایی خواهد شد. اگر بازه زمانی اعلام شده برای رونمایی پیکسل 7a درست باشد، می‌توان انتظار داشت که این گوشی در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O گوگل معرفی شود. 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما