طراحی پیکسل 7a به لطف رندرهای جدید لو رفت

سری a از گوشی‌های پیکسل، هرساله جزو محبوب‌ترین گوشی‌های گوگل به حساب می‌آیند و حالا تصاویر رندر گرافیکی از نسل بعدی آن منتشر شده است.

طراحی پیکسل 7a به لطف رندرهای جدید لو رفت

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام، پیکسل 7a نام گوشی هوشمند مقرون به صرفه بعدی گوگل است که امروز شاهد درز تصاویر رندر شده آن در منابع خبری هستیم.

جای تعجبی نیست که می‌بینیم بیشتر المان‌ها در حوزه طراحی از گوشی هوشمند Pixel 7 برداشته شده است و به این ترتیب می‌توان این محصول را در یک نگاه عضوی از خانواده پیکسل ۷ گوگل به حساب آورد. اگر چه چندین ماه تا رونمایی از این گوشی زمان باقی مانده است، اما شایعات و حرف و حدیث‌ها معمولا اندکی پس از معرفی آخرین محصول آغاز می‌شود.

جزیره در برگیرنده سنسورهای دوربین در پیکسل 6a شباهت بسیار زیادی به پیکسل ۶ داشت و این موضوع روی پیکسل 7a نیز عینا تکرار شده است. اما اگر از نمای روبرو به این محصول نگاه کنیم، حاشیه‌های نسبتا زیاد اطراف نمایشگر به خودی خود گویای تفاوت‌ها بوده و دلیلی بر قیمت پایین‌تر این گوشی هوشمند است.

پیش بینی می‌شود که این محصول از ابعاد ۹ × ۷۲.۹ × ۱۵۲.۴ میلیمتری برخوردار باشد که ضخامت آن در قسمت در بر گیرنده دوربین به ۱۰.۱ میلیمتر خواهد رسید. پیکسل 6a از تمامی ابعاد از ظاهر کوچک‌تری برخوردار بود (۸.۹ × ۷۱.۸ × ۱۵۲.۲ میلیمتر)، اما این تغییرات به قدری کوچک است که حتی اگر این دو محصول را در کنار یکدیگر قرار دهید، به سختی متوجه این موضوع خواهید شد.

پیکسل 7a گوگل در دو رنگ سفید و خاکستری تیره در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت که احتمالا غول دنیای جستجوگرها از اسامی نامتعارفی برای نامگذاری این رنگ‌ها استفاده خواهد کرد.

بر اساس پیش بینی‌ها، این محصول از نمایشگری با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برخوردار خواهد بود که توسط سامسونگ طراحی و تولید شده است. سنسورهای IMX787 و IMX712 سونی در پشت بدنه به چشم خورده و سنسور تشخیص اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر و پشتیبانی از شارژ بی سیم (۵ وات) از جمله دیگر مشخصه‌های گوشی هوشمند مقرون به صرفه بعدی گوگل خواهد بود.

 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما