بالاخره سربرگ های File Explorer به ویندوز بازگشت! + آموزش

اگر از Windows 11 استفاده می‌کنید پس تا به الان، سیستم عامل شما باید به‌روزرسانی کوچک اکتبر، که مربوط به به‌روزرسانی بزرگتر Windows 11 2022 است را دریافت کرده باشد.

بالاخره سربرگ های File Explorer به ویندوز بازگشت! + آموزش

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ ،این به روزرسانی دارای یک ویژگی جدید است که از مدت‌ها قبل توسط کاربران درخواست شده بود و امروز نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است: مرور زبانه‌ای در File Explorer. دیگر برای باز کردن چندین پوشه دیگر نیازی به باز نگه داشتن پنجره های جداگانه ندارید!​

این به روزرسانی را می‌توان یک افزونه ساده به حساب آورد، برگه‌های داخل فایل اکسپلورر درست مانند برگه‌های داخل یک مرورگر اینترنت هستند. روشی فشرده برای حرکت به جلو و عقب بدون نیاز به باز کردن یک پنجره جداگانه. اما در File Explorer، احتمالاً عادت دارید یک پوشه را باز کنید، از «کپی» یا «کات» برای انتقال فایل‌ها از یک پوشه به پوشه دیگر استفاده کنید، سپس در سلسله مراتب فایل پیمایش کنید تا واقعاً آن پوشه را پیدا کنید. اما حالا می‌توانید این کار را خیلی ساده‌تر و سریع‌تر انجام دهید.

تمام هدف استفاده از فایل اکسپلورر تب دار این است: یک پوشه یا درایو را در یک برگه باز کنید و پوشه یا درایو دیگر مورد نظر را در برگه دیگری باز کنید. سپس می‌توانید به عقب و جلو بروید و به سادگی مطمئن شوید که فایل‌های مورد نظر را در پوشه‌های درست کپی می‌کنید. و البته، می‌توانید همزمان تب‌های دیگر در File Explorer را به دلخواه باز کنید. به همین سادگی.

برگه‌های File Explorer در حال حاضر بخشی از UI File Explorer هستند، به شرطی که یک نسخه به‌روز از ویندوز را اجرا کنید. (برای اطمینان می توانید Windows Update را در منوی تنظیمات ویندوز 11 بررسی کنید.)

برای باز کردن یک برگه جدید، کافی است به بالای پنجره File Explorer بروید و روی دکمه کوچک «+» در کنار تب کلیک کنید. خب، حالا یک برگه جدید باز می‌شود. به نظر می‌رسد محدودیتی برای تعداد برگه‌ها وجود ندارد، بنابراین می‌توانید هر تعداد برگه را که دوست دارید باز کنید.

بر اساس روش معمول پیمایش در ویندوز، برگه‌ها را با کلیک بر روی «X» ببندید.

البته می‌توان برگه‌ها را در داخل رابط فایل اکسپلورر کشید تا به حرکت در اطراف کمک کند. با این حال، برخلاف یک مرورگر، نمی‌توانید آنها را از پنجره فعلی بیرون بکشید تا یک پنجره File Explorer جداگانه ایجاد کنید. همچنین نمی‌توانید برای ایجاد یک برگه جدید، پوشه‌ای را به سمت نوار ناوبری بکشید.

به یاد داشته باشید، که برگه‌های موجود در File Explorer بخشی از به‌روزرسانی Windows 11 2022 (22H2) نبودند — آنها به عنوان بخشی از به‌روزرسانی جداگانه بعدی اضافه شدند. همه اینها بخشی از استراتژی جدید “Moments” است که مایکروسافت برای افزودن ویژگی‌های جدید در زمان‌های غیرمنتظره پیاده‌سازی کرده است. بنابراین اگر تا به الان متوجه آن نشده‌اید کاملا عادی است. اما حالا که از آن اطلاع دارید بهتر است به استفاده کردن از آن عادت کنید، چونکه واقعا ارزشش را دارد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما