مشخصات گلکسی A54 سامسونگ لو رفت

میانرده محبوب سامسونگ در نسل جدیدش قرار است دوباره با چیپست اگزینوس ساخت سامسونگ همراه باشد.

مشخصات گلکسی A54 سامسونگ لو رفت

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،سری Galaxy A5x سامسونگ جزء محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات میان رده به حساب می‌آید که با باتری غول پیکر، مقاومت در برابر آب و نمایشگرهایی با کیفیت همواره زبانزد خاص و عام بوده‌اند. اخیرا تصاویر رندر شده Galaxy A54 سامسونگ در رسانه‌های خبری منتشر شد و امروز هم شاهد درز مشخصات سخت افزاری آن هستیم.

یکی از افشاگران به تازگی در شبکه اجتماعی توییتر اقدام به انتشار مشخصات گلکسی A54 کرده است. او معتقد است که این گوشی هوشمند به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ که هنوز معرفی نشده، مجهز خواهد بود.

هنوز اطلاعات موثقی در مورد این پردازنده در دسترس نیست، اما لیست گیک بنچ حاکی از آن است که این تراشه به ۴ هسته قدرتمند و ۴ هسته معمولی مجهز خواهد بود. این موضوع می‌تواند یک آپگرید فوق العاده نسبت به اگزینوس ۱۲۸۰ به حساب بیاید. چرا که این پردازنده از ۲ هسته قدرتمند و ۶ هسته‌ای معمولی برخوردار بود. البته از آن جا که لیست‌های بنچمارک ممکن است فیک بوده و نمی‌توان روی آن‌ها حساب باز کرد، لذا این موضوع را با کمی اغماض در نظر خواهیم گرفت.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، مشخصات سخت افزاری این محصول به شرح زیر است:

  • نمایشگر ۶.۴ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
  • ۶ تا ۸ گیگابایت رم
  • حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
  • باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با شارژ سریع ۲۵ وات
  • گواهی IP67 برای مقاومت در مقابل آب و ذرات گرد و غبار
  • سیستم عامل اندروید ۱۳ به همراه رابط کاربری One UI 5

آقای Brar در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که دوربین اصلی گلکسی A53 پنجاه مگاپیکسلی بوده و لرزشگیر اپتیکال نیز با آن همراه است. سنسورهای ۱۲ (احتمالا برای دوربین الترا واید) و ۵ مگاپیکسلی هم مکمل آن خواهد بود. در مقام مقایسه، بد نیست بدانید که گلکسی A53 در پشت بدنه میزبان دوربین ۴ گانه بود که دو سنسور ۵ مگاپیکسلی در کنار هم قرار گرفته بودند و حالا شاهد حذف یکی از آن‌ها هستیم. امیدواریم که سنسور ۵ مگاپیکسلی حذف شده، مربوط به لنز ماکرو باشد و متخصصان سامسونگ این ویژگی را از طریق سنسور الترا واید در دسترس کاربران قرار داده باشند. علاقمندان به سلفی هم باید با سنسور ۳۲ مگاپیکسلی تصاویر خود را شکار کنند.

چندی پیش هم وب سایت Android Headlines مدعی شده بود که سامسونگ رنگ‌های سیاه، بنفش، سفید و سبز یا زرد را برای این محصول در نظر گرفته است. در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام یک از این پیش بینی‌ها در مورد محصول نهایی درست از آب در می‌آید.

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز