سامسونگ شروع به امتحان One UI 5.1 برای گلکسی زد فولد ۴ کرده است

در فاصله کمی که به معرفی سری گلکسی اس ۲۳ مانده، سامسونگ در حال آزمایش رابط کاربری جدید روی دستگاه تاشو خود است.

سامسونگ شروع به امتحان One UI 5.1 برای گلکسی زد فولد ۴ کرده است

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،شرکت سامسونگ اکنون در حال آماده شدن برای عرضه سری پرچمدار سال ۲۰۲۳ خود، یعنی خانواده گلکسی اس ۲۳ در اوایل ماه آینده است. سری گلکسی اس ۲۳ با رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی بر اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد. در همین راستا، شرکت کره‌ای تصمیم گرفته تست داخلی رابط کاربری One UI 5.1 را برای گلکسی زد فولد ۴ آغاز کند. گلکسی زد فولد ۴ دستگاه تاشویی بود که در آگوست ۲۰۲۲ (مصادف با مرداد ۱۴۰۱) با اندروید 12L و رابط کرابری One UI 4.1.1 عرضه شد و چند هفته پیش، اندروید ۱۳ را دریافت کرد.

گوشی تاشو ممتاز سامسونگ اکنون از اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.0 بهره برده و اکنون گزارش‌ها می‌گویند تست داخلی One UI 5.1 برای این گوشی آغاز شده است. همچنین چند روز پیش گزارشی منتشر شد که مدعی بود سامسونگ در حال آزمایش داخلی رابط کاربری One UI 5.1 برای گلکسی اس ۲۲، گلسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا با نسخه سیستم عامل S90xEXXU2CVL7 است.

با توجه به استراتژی معمول سامسونگ، انتظار می‌رود رابط کاربری One UI 5.1 چند روز پس از عرضه رسمی سری گلکسی اس ۲۳، در دسترس خانواده گلکسی اس ۲۲ قرار بگیرد. همچنین باید خاطرنشان کرد که سیستم‌افزار آزمایشی رابط کاربری One UI 5.1 برای گلکسی زد فولد ۴، دارای شماره نسخه F936NKSU1CVLH است. این شماره و حرف C در آن، نشان می‌دهد این سیستم عامل، سومین بروزرسانی گلکسی زد فولد ۴ است. برای درک درست این موضوع، بهتر است بدانید سیستم عامل اندروید ۱۳ فعلی دارای الفبای B است.

بر اساس گزارش‌ها، در حالی که همچنان مشخص نیست One UI 5.1 چه قابلیت‌هایی را به همراه خواهد داشت، اما سامسونگ شخصا به برخی از این موارد اشاره کرده است. این شرکت وعده برخی از گزینه‌های سفارشی‌سازی لاک اسکرین، ویجت‌های باتری و موارد دیگر را در One UI 5.1 داده است. زبان طراحی Material You اندروید ۱۳ توسط سامسونگ با رابط کاربری One UI 5.0 به درستی مورد استفاده قرار نگرفت و به احتمال زیاد، One UI 5.1 پیشرفت‌های و پشتیبانی بهتری را برای Material You به ارمغان خواهد آورد.

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما